برند پاناسونیک

معرفی برند پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک در جهان به عنوان تولید کننده ی محصولات الکترونیکی، شناخته می شود و نمایندگی های این برند به طور وسیع در کشور های مختلف فعالیت دارند و معمولا از این کمپانی به عنوان تولید کننده ی تلفن ها یاد می شود. این در حالی است که شرکت پاناسونیک انواع مختلفی از دوربین های مداربسته، ویدئوپروژکتور، دستگاه فکس و… را نیز در کنار گوشی های بیسیم و رومیزی اش روانه ی بازار دیجیتال کرده است و شما می توانید به راحتی از نمایندگی پاناسونیک مدل های مختلف آن را تهیه کنید.

شرکت پاناسونیک توانسته توجه بسیاری از علاقه مندان به تلفن های بیسیم را به خود جلب نماید. کیفیت خوب، طراحی متفاوت و قیمت مناسب تلفن های بیسیم پاناسونیک را می توان از جمله دلایل موفقیت آن دانست.

نمایندگی تعمیرات شرکت ایده آل گستر با در دست داشتن تیمی منسجم و متخصص، تمامی خدمات مورد نیاز کاربران برند پاناسونیک در حوزه ی  تعمیرات را به کاربران Panasonic ارائه می دهد. کیفیت، سرعت و دقت در ارائه ی خدمات، شعار اصلی نمایندگی تعمیرات ایده آل گستر است. تمرکز عمده ی نمایندگی پاناسونیک در تهران ارائه خدمات مرتبط با محصولات مختلف این کمپانی است. کارشناسان فنی نمایندگی پاناسونیک، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد درست دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته ‌بندی می‌ کنند. علاوه بر این خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی متفاوت است.

تمامی خدمات اعم از تعمیر و فروش دستگاه های نام برده شده در بالا، توسط تیم حرفه ای نمایندگی پاناسونیک در تهران انجام می گردد. پس بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای می توانید تعمیرات محصول خود را به مرکز رسمی پاناسونیک بسپارید. این مرکز ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مربوط به تعمیر است و معتقد است هیچ دستگاه پاناسونیکی غیر قابل تعمیر نیست.

منو اصلی