ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک

پاناسونیک یکی از معروفترین برندهای محصولات مخابراتی است که با توجه به صادرات این دستگاه ها به کشور های مختلف جهان، این شرکت در کشور های مختلف نمایندگی مجاز دارد.

 

اگر به دنبال تهیه تلفن های پاناسونیک هستید، به این نکته توجه داشته باشید که حتما از مراکز مجاز تلفن را باید تهیه کرد. شرکت ایده آل گستر با داشتن پرسنل مجرب، متخصص و متعهد، در تلاش است محل و بستری امن، مناسب برای فروش محصولات اصلی و اورجینال پاناسونیک را فراهم کند تا مشتری ها بتوانند به راحتی و صرف زمانی کم محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. مجموعه ایده آل گستر از سال 1382 فعالیت خود را با هدف ایجاد وبسایت و فروشگاهی متفاوت در ارائه محصولات و خدمات پاناسونیک به صورت حرفه ‌ای آغاز کرده و در حال حاضر با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه مشغول به فعالیت است.

ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک

شما می توانید با بخش مشاوره خرید این شرکت تماس بگیرید و پس از گرفتن مشاوره های لازم از کارشناسان، در صورتی که به این نتیجه رسیدید که محصولات پاناسونیک متناسب با نیاز شماست، می توانید با مراجعه حضوری و همچنین ثبت سفارش تلفنی اقدام بخه خرید محصول مورد نظر خود کرده و خریدی ایمن را تجربه نمایید. همچنین با قبول سفارش از مشتریان، محصولات پاناسونیک که به صورت رایج در بازار وجود  ندارد، بنا به نیاز مشتری سفارشی شده تحویل مشتری می دهد.

 

نمایندگی پاناسونیک در تهران، علاوه بر ارائه محصولات به بازار تهران، محصولات خود را به همه ی نقاط ایران نیز ارسال می کند. تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت ایده آل گستر دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

 

شرکت ایده آل گستر از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴ آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد. این نمایندگی می کوشد تا بهترین خدمات را در کمترین زمان و هزینه برای شما فراهم نماید.

 

 

منو اصلی