نمایندگی محصولات پاناسونیک

محصولات پاناسونیک

پاناسونیک از معروفترین برند های تولید دستگاه های مختلفی از جمله خانگی، مخابراتی، امنیتی و… است. این برند محصولاتی با کیفیت فوق العاده بالا تولید می کند که به اکثر کشور های دنیا صادر می شود.

شرکت پاناسونیک محصولات خود را به صورتی طراحی و تولید می ‌کند تا با در نظر داشتن اصل مصرف بهینه انرژی بیشترین بازدهی، و همچنین در تعامل با محیط پیرامون کمترین تاثیر منفی را به همراه داشته باشد. پاناسونیک محصولات جدید بسیاری به بازار عرضه کرده است و توانسته است فناوری های جدید را در تلفن ‌های بیسیم و سایر دستگاه های خود به کار برد و به تقویت و استحکام موقعیت خود به عنوان یک شرکت جهانی ادامه می دهد. این شرکت با سیاست های تجاری جهانی خود، نقش مهم و فعالی را در بازارهای جهانی ایفا می کند.

نمایندگی محصولات پاناسونیک

شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در تهران، از آغاز فعالیت خود تا به امروز همیشه تلاش کرده در عرضه کالا و خدمات تکمیلی مورد نیاز، خشنودی مستمر مشتری را در نظر گرفته و کالاها را با قیمتی مناسب و غیر قابل رقابت در شبکه توزیع گسترده خود در سراسر کشور عرضه کند.

شرکت ایده آل گستر با معرفی و عرضه طیف وسیعی از محصولات با کیفیت در هر دو بخش مخابراتی و امنیتی همواره در صدد رفع نیازهای مشتریان در بخش ‏های مختلف مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی بوده است.

ایده آل گستر به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات و سرویس‏ های ویژه به مشتریان عمل می کند، علاوه بر واحد فروش واحد تعمیرات خدمات پس از فروش نیز در این مجموعه موجود است که می تواند به صورت کاملا تخصصی ایراد های دستگاه شما را شناسایی کند و در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالا ترین کیفیت دستگاه را تریم و تعمیر کنند. لازم به ذکر است تمامی نرخ های اخذ شده توسط این مرکز، نرخ های مصوب اتحادیه است.

منو اصلی