تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC210

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC210

تلفن بی سیم مدل KX-TGC210 ساخت شرکت پاناسونیک است که ویژگی های جدیدی را برای جلوگیری از مزاحم ارائه می دهد. تلفن بیسیم KX-TGC210 پاناسونیک دارای ویژگی های جذاب بسیاری است که بسیار مورد توجه است . این گوشی هوشمند دارای حالت Eco است که مصرف برق را کاهش می دهد و هنگامی که گوشی در حالت Eco است، پاناسونیک KX-TGC210 تا 10 ساعت زمان مکالمه ارائه می دهد که به شما امکان می دهد زمان زیادی برای صحبت با خانواده و دوستان خود داشته باشید.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC210

حالت شبانه منحصر به فرد به شما امکان می دهد تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC210 را در طول یک دوره زمانی که خودتان آن را تعیین می کنید از زنگ خوردن خاموش کنید، و اطمینان حاصل کنید که همیشه از خواب بدون وقفه و آرامش شب لذت می برید. ویژگی های اضافی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC210 عبارتند از: سهولت در خواندن صفحه نمایش روشنایی LCD (1.6 اینچ)، ساعت زنگ دار پیشرفته، شناسه تماس گیرنده با 50 مورد حافظه شناسه تماس گیرنده (موضوع اشتراک شبکه)، حالت یک تماس ECO، بلوک تماس مزاحم (بلوک شماره مشخص / بلوک محدوده اعداد / بلوک بدون شماره)، صدای روشن و بلندگوهای handsfree بر روی گوشی است.

قابلیت دیگری به نام Locator به کاربر اجازه می‌دهد تا در صورت گم‌ شدن گوشی بی‌سیم با فشار دکمه‌ ای روی پایه‌، زنگ گوشی بی‌سیم را به صدا درآورد. طراحی این محصول بسیار زیباست و دکمه‌ها، جای صفحه‌نمایش و دیگر عناصر به‌کاررفته در این تلفن با دقت به‌صورت کم‌حجم طراحی‌شده تا حالت ارگونومیکی به آن داده شود. رنگ‌های به‌کاررفته در این محصول آن را برای محیط‌های مختلف با طراحی‌های مختلف مناسب کرده است.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC210

داراي يک گوشي بيسيم

داراي دفترچه تلفن با حافظه ي ذخيره سازي  نام و شماره تلفن

داراي Alarm يا زنگ هشدار

داراي Caller ID

داراي  حافظه شماره گيري مجدد

استفاده از باتري شارژي نيم قلمي

منو اصلی