تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGH220

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGH220

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGH220 یکی از تلفن هایی است که با صفحه نمایش تمام رنگی تولید شده و از طراحی تخت و زیبا و امکانات زیادی برخوردار است. وجود منشی تلفنی در این تلفن یکی از محاسن آن به شمار می رود.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGH220 صفحه نمایش رنگی و بزرگی دارد که سهولت می توان تمام آپشن های قابل نمایش در آن را مشاهده کرد .در حالت آماده بکار آن تاریخ و ساعت در روی آن درج شده و می توان آن را دید. همچنین با ورود به منوی تلفن و رفتن به بخش تنظیمات،می توان تاریخ و ساعت را تنظیم کرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تلفن طراحی دکمه های آن مانند کلید های پیانو است که علاوه بر زیبایی چشم نواز کاربری آسان را نیز فراهم آورده  و به سادگی هم می توان آن را تمیز کرد.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGH220

صفحه نمایش تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGH220 دارای سایز 1.8 اینچ می باشد که از تکنولوژی TFT برای نمایش بهتر رنگ ها و وضوح بیشتربهره می برد. این صفحه نمایش که از نوع LCD است شفافیت بالایی دارد و کاربر به سهولت می تواند در منوی گوشی پیمایش نماید به طوری که آیتم های موجود در صفحه نمایش بخوبی دیده شوند.

حالت ECO

قابلیت مهم دیگری که در این مدل قرار دارد وجود بلندگوی دیجیتال است که علاوه بر اینکه به کاربر اجازه می‌دهد همزمان با تماس تلفنی به کارهای دیگر خود برسد، همچنین امکان شرکت بیش از 1 نفر را در مکالمه‌ی تلفنی را به وجود می‌آورد. قابلیت‌های دیگری که در این مدل ارائه‌شده‌اند، حالت DND و ECO هستند. حالت ECO شدت فرکانس رادیویی را کاهش داده و در مصرف برق باتری گوشی ‌بی‌سیم صرفه‌جویی می‌کند.مکانیزم این قابلیت به این صورت است که با نزدیک کردن گوشی تلفن به پایه تلفن، میزان مصرف شارژ به شدت کاهش پیدا می کند.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGH220

این قابلیت قدرت انتقال دستگاه و گوشی را کمتر می کند و در نتیجه نیروی کمتری از باتری دریافت می شود. به همین دلیل در زمان مکالمه، در صورتی که نزدیک به دستگاه پایه اصلی باشید و کلید ECO موجود بر روی گوشی را فشار دهید، علاوه بر پایین آمدن مصرف شارژ، اشعه های ساطع شده از تلفن نیز کاهش میابد.

منو اصلی