نمایندگی پاناسونیک در جنوب تهران

نمایندگی پاناسونیک در تهران

پاناسونیک یکی از برند های تولید کننده لوازم الکترونیکی و دیجیتالی است که محصولات با کیفیت خود را به اکثر کشور های سراسر جهان عرضه می کند. کونوسکه ماتسوشیتا موسس این شرکت است. سال 2018 صدمین سال تاسیس پاناسونیک است و نزدیک به یک قرن است این برند مشغول به فعالیت در این حوزه است.  محصولات برند پاناسونیک از کیفیت ساخت بی نظیری برخوردار است و علاوه بر کیفیت، طراحی مدرن و پیشرفته این دستگاه ها باعث محبوبیت آن در نزد کاربران شده است. این شرکت با سیاست های تجاری جهانی خود، نقش مهم و فعالی را در بازارهای جهانی ایفا می کند.

مزیت دستگاه های تولید شرکت پاناسونیک نسبت به سایر تولیدات این حوزه در ابتدا قیمت مقرون به صرفه بودن آن است که می توانید با کمترین هزینه با کیفیت ترین تلفن موجود در بازار را تهیه کنید و مزیت دیگر قابلیت های بی شمار و منحصر به فرد این دستگاه ها است که در برند های دیگر مشاهده نمی شود.

نمایندگی پاناسونیک در جنوب تهران

شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در تهران با معرفی و عرضه طیف وسیعی از محصولات با کیفیت در هر دو بخش مخابراتی و امنیتی همواره در صدد رفع نیازهای مشتریان در بخش ‏های مختلف مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی بوده است.

واحد تعمیرات این شرکت، با به کارگیری پرسنل مجرب و متخصص، تمام همیت خود را جهت ارائه خدمات تراز اول به کار گرفته است. کلیه تعمیرات در کمترین زمان ممکن و با جلب رضایت کامل مشتری انجام خواهد شد. لازم به ذکر است تمامی نرخ های اخذ شده توسط این مرکز، نرخ های مصوب اتحادیه است.

تمامی خدمات نمایندگی پاناسونیک ، زیر نظر واحد ارتباط با مشتریان، به دقت کنترل شده و به مدیریت گزارش خواهد شد. هدف این واحد کسب رضایت کاربران و ارائه ی بهترین خدمات به تمامی کاربران محصولات برند پاناسونیک است.

منو اصلی