نمایندگی پاناسونیک میرداماد

نمایندگی پاناسونیک تهران

شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را از سال 1382 آغاز و با هدف افزایش رضایت مشتریان تنها اقدام به واردات کالاهای طراز اول شرکت پاناسونیک نموده و این کالاها را با قیمتی مناسب و غیر قابل رقابت در بازار ایران عرضه می کند. با توجه به وجود گارانتی های متعدد و غیر قابل اطمینان، ایده آل گستر تمامی محصولات خود را به مدت یکسال گارانتی معتبر می کند. علاوه بر گارانتی تا 10 سال پس از تاریخ خرید، خدمات پس از فروش نیز ارائه می شود.

این شرکت با فراهم کردن امکان خرید تلفنی دستگاه های پاناسونیک و ارسال به سراسر نقاط کشور با مناسب ترین قیمت و تضمین اصالت کالا و تحویل سریع سفارشات  آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. در این فروشگاه محصولات پیشرفته پاناسونیک در رده اداری، امنیتی و مخابراتی به فروش می ‌رسد.

نمایندگی پاناسونیک میرداماد

این شرکت ارائه دهنده بهترین سرویس تعمیرات و نصب و راه اندازی لوازم اداری در تهران می باشد. در شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در تهران علاوه بر واحد فروش، واحد تعمیرات نیز مستقر است که می تواند در کوتاهترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کند. تعمیرات در این واحد با بالاترین کیفیت انجام می شود. اگر هر یک از محصولات اداری برند پاناسونیک را خریداری کرده اید و پس از مدتی دچار مشکل شده است، می توانید با مراجعه به بخش تعمیرات ایده آل گستر آن را تعمیر و ترمیم کنید. شعار این شرکت این است که هیچ دستگاه پاناسونیکی دور انداختنی نیست و همه ی دستگاه ها قابل تعمیر هستند. کلیه ی خدمات تعمیر با قطعات اصلی می باشد و ضمانت نامه به صورت چاپی در فاکتور ارائه می گردد .

پرسنل نمایندگی پاناسونیک و خدمات پس از فروش، تلاش نموده طبق استاندارد های جهانی خدمات ارزنده ای به مشترکین محترم پاناسونیک ارائه نماید، نتیجه این تلاش اعتماد هموطنان عزیز به برند پاناسونیک می باشد.

منو اصلی