نمایندگی برند پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک

پاناسونیک از معروفترین برند های تولیدکننده محصولات الکترونیکی است که سالیان زیادی است که مشغول به فعالیت در این زمینه است. ماتسوشیتا در سال ۱۹۱۸ این شرکت را تاسیس کرد.

در سال‌ های اول، پاناسونیک به فروش لامپ، اتوی برقی و هولدورهای لامپ می پرداخت و در سال ۱۹۲۷ اولین تولید خود، که لامپ‌ دوچرخه بود را با برند ناسیونال به بازار ژاپن عرضه کرد.

پاناسونیک برترین تولید کننده تلفن بیسیم در سراسر جهان است. تلفن های بیسیم برند پاناسونیک پر فروش ترین تلفن های موجود در بازار هستند که از کیفیت ساخت فوق العاده بالایی برخوردارند. علاوه بر کیفیت بالا، طراحی مدرن و پیشرفته این تلفن ها باعث محبوبیت بالای آن ها بین کاربران شده است.

شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک در تهران محصولات اورجینال و اصل این برند را در بازار ایران عرضه می کند. تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

نمایندگی برند پاناسونیک

شرکت ایده آل گستر نمایندگی فروش و تعمیرات محصولات مختلف پاناسونیک از جمله، تلفن های رومیزی و بیسیم، ویدئوپروژکتور، دوربین های مداربسته، دستگاه فکس و دستگاه سانترال می باشد.

در قسمت فروش شرکت ایده آل گستر، کارشناسان بخش فروش با داشتن به روز ترین اطلاعات، آماده ارائه هر گونه مشاوره برای خرید محصولات هستند.

واحد تعمیرات ایده آل گستر، با داشتن سال ها تجربه در زمینه ی تعمیرات، کلیه ی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری با قطعات اورجینال و مناسب ‌ترین هزینه در کمترین زمان ممکن را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. هر کدام از دستگاه های پاناسونیک به صورت مجزا در تعمیرگاه مخصوص به خود و تحت نظر تکنسین های متخصص تعمیر و ترمیم می شوند. نمایندگی رسمی تعمیرات پاناسونیک همراه با کادری مجرب و متخصص، آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی است.

این واحد روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 18 و روز های پنجشنبه 9 تا 14 آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

منو اصلی