تلفن های بیسیم پاناسونیک

تلفن بیسیم پاناسونیک

پاناسونیک برندی شناخته شده در زمینه طراحی و تولید لوازم الکترونیکی مختلف است. این برند سازنده دستگاه های مختلفی از جمله تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدئویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی؛ جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، مهندسی سیستم، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و بخش‌های مهندسی سازه است.

تلفن های بیسیم پاناسونیک

معروفترین تولیدات این شرکت تلفن های بیسیم است که جزو پرفروشترین تلفن های موجود در بازار است. تلفن های برند پاناسونیک از کیفیت فوق العاده بالایی بهره می برند و امکانات به روز و پیشرفته ای دارند که آن ها را هم برای استفاده خانگی و هم استفاده اداری مناسب می کند.

تلفن های بیسیم پاناسونیک هر کدام بر اساس امکانات، تعداد خطوط تلفن قابل پشتیبانی و تعداد بیسیم ها قیمت متفاوتی دارند، اما هر کدام از این تلفن ها به نسبت امکاناتی که به کاربر ارائه می دهند قیمت مناسب و اقتصادی دارند. تمامی محصولات پاناسونیک تحت لیسانس ژاپن ساخته می شوند.

شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک در تهران است و محصولات اصل و اورجینال این برند را در سراسر ایران عرضه می کند. شرکت ایده آل گستر تلفن های پاناسونیک را با یکسال گارانتی اصلی و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می دهند. مدل های متنوع و زیادی با طیف قیمت گسترده در شرکت ایده آل گستر موجود است که مشتریان بر اساس نوع نیاز خود می توانند تلفن مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایند.

منو اصلی