تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811  محصول سال 2013 می باشد که دارای فرکانس 2.4 گیگاهرتز است و قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری را دارد. دارای قابلیت  LINK -TO -CELL  میباشد.

ابعاد مناسب و همچنین وزن ۱۲۹ گرمی گوشی سیار این دستگاه موجب شده است که در هنگام استفاده طولانی به کاربر احساس خستگی دست ندهد.

سیستم بک آپ باطری قدرتمند به شما کمک می کند تا در هنگام قطع برق بتوانید طی یک بازه زمانی مشخص از گوشی بیسیم جهت مکالمه استفاده کرده بدون اینکه تماستان قطع شود.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان کلید عملکرد هوشمند را نام برد , این کلید طبق موقعیت های مختلف چشمک می زند و شما می توانید از آن به عنوان میانبر استفاده کنید, بدین ترتیب که در هنگام زنگ خوردن با فشاردادن آن می توانید به تماس پاسخ دهید, وقتی کلید به آرامی چشمک می زند شما با فشردن آن به تماس های از دست رفته دسترسی پیدا خواهید کرد و در هنگام مکالمه نیز می توانید سیستم پیشرفته کاهش نویز هنگام تماس را فعال کنید.

به وسیله مسدود کردن تماس های ورودی شما می توانید تماس های مزاحم (شماره های ناخواسته) را مسدود کنید. کافی است تا شماره ی مورد نظر را در لیست تماس های بلاک شده ذخیره کنید، بدین ترتیب اگر با شما تماس بگیرد بدون اینکه صدایی شنیده شود تماس قطع خواهد شد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

– قابلیت Caller ID با حافظه 50 تماس ورودی

– دارای قابلیت Call Waiting CID

– قابلیت Voice Mail

– پاسخگویی با هر کلید دلخواه

– امکان برقراری تماس داخلی

– دارای دفترچه تلفن با حافظه 100 نام و شماره

– امکان کپی کردن دفترچه تلفن از یک گوشی به گوشی دیگر

– امکان شماره گیری سریع و پشت سر هم از طریق گوشی

– قابلیت مسدود کردن تماس های ورودی تا 50 شماره

– سیستم آلارم یا زنگ هشدار پیشرفته

– دارای 10 حافظه شماره گیری مجدد

– قابلیت افزایش تا 6 گوشی

– پشتیبانی از زبان فارسی

– رنگ :مشکی ‎‎

– حالت شب

– دارای بلندگو

منو اصلی