تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7321

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7321

از آنجایی که امروزه گوشی‌های تلفن به دو صورت بی سیم و رومیزی در بازار موجود هستند، پس در قدم اول باید تصمیم بگیرید کدام نوع مناسب نیاز منزل یا محل کار شما است.

در چند سال اخیر تلفن های بیسیم به محبوبیت و فروش بالایی در بین کاربران خانگی دست یافته است.این تلفن ها با آزادی عمل و حرکتی که به کاربر می دهند می توانند برای کاربران خانگی بسیار مفید واقع شوند.

پاناسونیک یکی از شناخته شده ترین برند های تولید محصولات مخابراتی است که از دیر باز مشغول تولید انواع مختلف تلفن ها بوده.تلفن های این برند با کیفیت بالا و طراحی شیک و کاربری آسان یکی از بهترین های بازار جهانی است.

این تفلن با صفحه نمایشگر بزرگ 1.8 اینچی خود مناسب برای افراد مسن و کسانی است که در خواندن اعداد روی صفحه نمایش مشکل دارند همچنین با کلید های بزرگ خود می تواند اشتباه در شماره گیری را به حداقل برساند. اعداد بزرگ و خوانا با نور پس‌زمینه‌ی مناسب، خواندن شماره‌ها و نام‌های نمایش داده‌شده را آسان می کند . ۱۲ کلید برای شماره گیری با رنگ روشن و نور پس‌زمینه و با اندازه‌ی بزرگ و شماره‌های خوانا روی بدنه‌ی تلفن تعبیه شده‌اند که باعث ساده شدن شماره گیری می شود.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7321

سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال برای این تلفن تعبیه شده است که قابلیت ضبط پیغام های مخاطبین شما را در هنگامی که منزل نیستید یا به هر دلیلی قادر به پاسخگویی تلفن نیستید دارد و با این امکان شما می توانید اطمینان حاصل کنید تماس های شما از دست نخواهد رفت و در زمان مناسب بعد از شنیدن پیغام می توانید با آن ها تماس بگیرید .

قابلیت ها :

دارای منوی فارسی

ارتباط داخلی بین پایه و گوشی

نمایشگر نورانی با زنگ هشدار

سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال

نمایشگر 1.4 اینچی روی گوشی

دفترچه تلفن با 100 حافظه نام و شماره تلفن

بلندگوی دیجیتال بر روی گوشی

 

 

منو اصلی