تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7431B

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7431B

پاناسونیک KX-TG7431B قابل ارتقا، دیجیتال، تلفن بی سیم ویژگی های DECT 6.0 فن آوری است. علاوه بر طیف گسترده و وضوح صوتی ارائه شده توسط شما از طریق تکنولوژی DECT 6.0، این تلفن همچنین دارای یک سیستم پاسخگو دیجیتال است که تا 18 دقیقه ضبط می کند. با استفاده از فناوری متن به گفتار پاناسونیک اطلاعات تماس گیرنده شناسه هنگامی که تلفن زنگ می زند.

انتخاب ایمیل به شما کمک می کند تا سریعا پیام ها را بازیابی کنید و در صورت نیاز، حالت خاموش حالت رینگر گوشی را خاموش می کند. Panasonic KX-TG7431B می تواند تا 6 گوشی پشتیبانی کند.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7431B

استاندارد:

DECT 6.0 (Digital Enhancedمخابراتی بی سیم 6. 0)

■ محدوده فرکانس:

1.92 گیگاهرتز تا 1.93 گیگاهرتز

■ قدرت انتقال RF:

115 مگاوات (حداکثر)

منبع تغذیه:

120 V AC، 60 هرتز

■ مصرف برق:

واحد پایه:

آماده به کار: تقریبا 1.1 W

حداکثر: تقریبا 4.4 W

شارژر:

آماده به کار: تقریبا 0.1 W

حداکثر: تقریبا 2.6

به اشتراک گذاشتن تماس

این ویژگی به شما اجازه می دهد تا به یک تماس خارجی موجود بپیوندید. برای پیوستن به مکالمه، {C} را فشار دهید زمانی که گوشی دیگر در تماس خارج است.

توجه داشته باشید:حداکثر 4 طرف (از جمله 1 طرف خارجی) می توانند با استفاده از 3 پیوند مکالمه کنند.

دفترچه تلفن مشترک

دفترچه تلفن مشترک به شما اجازه می دهد بدون نیاز به شماره گیری دستی، تماس بگیرید. هر گوشی ثبت شده به واحد پایه می تواند از دفترچه تلفن مشترک استفاده کند. شما می توانید 50 نام و شماره تلفن را به دفترچه تلفن مشترک اضافه کنید.

مهم: فقط یک نفر می تواند به یک دفترچه تلفن مشترک دسترسی داشته باشد.

مشترکین شناسه تماس گیرنده می توانند از ویژگی های شناسه رینگر استفاده کنند.

شماره گیری زنجیره ای

این ویژگی به شما امکان می دهد تا شماره تلفن های خود را در دفترچه تلفن در زمان تماس تلفنی شماره گیری کنید. این ویژگی را می توان برای مثال برای شماره گیری یک شماره دسترسی به کارت تلفن یا پین حساب بانکی که در دفترچه تلفن ذخیره کرده اید بدون نیاز به شماره گیری دستی استفاده کرد.

منو اصلی