دوربین مداربسته پاناسونیک WV-NF302

دوربین مداربسته پاناسونیک WV-NF302 دوربین دام مگاپیکسلی

 

دوربین مداربسته تحت شبکه مگاپیکسلی I-Pro WV-NF302 دارای سنسور تصویر 1280 x 960 مگاپیکسلی با خروجی دیجیتالی MPEG-4 / JPEG در اندازه تصویر VGA تا 30 ips و قابلیت دو جریان است. طراحی غریزی از این دوربین گنبدی با کارایی بالا با یک بدن فلزی سنگین و پوشش گنبد پلی کربنات برای کاربردهای نصب شده تکمیل شده است.

دوربین مداربسته پاناسونیک WV-NF302

سایر ویژگی های عملکردی عبارتند از: PoE، خروجی پیشرفته برای تشخیص حرکت ویدئویی ساخته شده (VMD) برای تصاویر واضح حرکتی Adaptive Black Stretch (ABS) برای افزایش دید در مناطق تاریک و بدون آسیب رساندن به منطقه روشن در همان فیلتر RGB صحنه برای تولید رنگ برتر تمرکز برای تنظیم تمرکز روی صفحه نمایش برای تمرکز بهینه و اسلات کارت حافظه SD برای ضبط پشتیبان به دلیل نقص شبکه کمک می کند. علاوه بر کیفیت تصویر و ویژگی های قابل توجه آن، WV-NF302 برای سهولت نصب با خروجی مانیتور آنالوگ برای تأیید سریع تنظیمات دوربین طراحی شده است. لولای سه طرفه با تنظیمات چرخشی افقی، عمودی و چرخشی و گزینه هایی برای سطح و جاسازی شده نصب، و همچنین نصب در یک جعبه اتصال استاندارد برق.

 

دوربین مداربسته پاناسونیک WV-NF302

ویژگی های مدیریت زنگ قدرتمند اجازه می دهد تصاویر توسط ایمیل یا FTP ارسال شوند زمانی که آلارم ها توسط حوادثی مانند تشخیص حرکت، برنامه زمان بندی شده یا ورودی سنسور خارجی بوجود می آیند. همچنین می توان تصاویر را برای ضبط مستقیم بر روی دوربین با استفاده از کارت حافظه SD فعال کرد. با پشتیبانی از Power over Ethernet، دوربین را می توان با استفاده از یک کابل استاندارد اترنت نصب کرد و با خروجی آنالوگ آنالوگ و تمرکز روی صفحه، دوربین را می توان به سرعت و با صرفه جویی در وقت نصب کرد.

WV-NF302 همچنین قابلیت عملکرد روزانه و شبانه را دارد. در طول روز، دوربین یک تصویر رنگی ایجاد می کند، در طول شب شبانه را به یک تصویر سیاه و سفید حساس به مادون قرمز تغییر می دهد و یک راه حل نظارتی تمام وقت را ارائه می دهد. در کنار این، قابلیت کشش سیاه و سفید، دید در مناطق تاریک را افزایش می دهد بدون کاهش کیفیت تصویر در مناطق روشن تر.

منو اصلی