مشخصات iphone 9

مشخصات iphone 9

طبق گفته The Korean Economic Daily، ال جی شیمی تنها عرضه کننده باتری های آیفون 9 اپل خواهد بود. اگر گزارش دقیق باشد، شرکت کره جنوبی موفق به کسب یک پیروزی بزرگ شده است.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، الجزایر سرمایه گذاری قابل توجهی را برای تقویت توانایی خود و تولید باتری ها در سال 2018 آغاز کرده است.

به گزارش خبر گذاری کره نیوز یک منبع در صنایع شیمیایی گفته است :  الجزیره صد میلیون بشکه کره ای را برای تأسیسات مربوطه سرمایه گذاری کرده است و قصد دارد تا از ابتدای سال آینده تولید انبوه را آغاز کند.

در این گزارش اضافه شده است که باتری ال جی برای آنچه که به اصطلاح “آیفون 9” تولید می شود L شکل است، طراحی شده است که قبلا برای OLED این آیفون 8 امسال عرضه شده و باید عمر باتری آن را نیز افزایش دهد.

شکل L که در پایین خم است، نشان دهنده افزایش اندازه در باتری های آیفون مستطیلی است و بستگی به صفحه اصلی PCB دارد که فشرده تر است تا فضا برای آن ایجاد شود. گزارش های امروز همچنین ادعا می کند کهاین باطری تغییر شکل یافته سرعت شارژ را افزایش می دهد.

گزارش ماه مه ادعا کرد که آیفون 9 در دو نسخه 5.28 و 6.46 اینچی OLED عرضه خواهد شد و انتظار می رود شرکت سامسونگ عرضه کننده نمایشگر OLEDآن باشد.

تکنولوژی باتری خود شفا

ما در زمینه تکنولوژی باتری بسیاری از پیشرفت های هیجان انگیز را مشاهده می کنیم که بیشتر مربوط به روش های کارآمدتر و سازگار با محیط زیست برای شارژ باتری است. یکی از عجیب ترین جنبه های مشاهده شده  : تعمیر یک سلول باتری پس از خراب شدن آن است .

محققان دانشگاه کالیفرنیا، به رهبری امای بانددکار، نمونه هایی از باتری حاوی ذرات مغناطیسی را ایجاد کرده اند که خود را پشت سر هم جمع می کنند و به صورت شفاف کننده خود شفا می گیرند.

منبع : idehaltech.com

منو اصلی