مشخصات Galaxy S10

مشخصات Galaxy S10

انتظار می رود که دستگاه Galaxy S10 ظاهری شبیه به Galaxy S9  با تغییرات جزئی در مشخصات باشد  اما ما هیچ خبر و اطلاعاتی در مورد طراحی Galaxy S9 نداریم ، مشخصات، ویژگی ها، و قیمت ها. از این رو ما نمی خواهیم چیزی درباره طراحی، ویژگی ها، مشخصات و قیمت Galaxy S10 بگوئیم. ما فقط اخبار شایعه ای در مورد طراحی و مشخصات گوشی های Galaxy S10 و Galaxy S10 را ارائه می دهیم.

با توجه به شایعات، سامسونگ Galaxy S10 ممکن است با بدنه فلزی و دارای شاسی آلومینیومی باشد. انتظار می رود که این دستگاه یکی از شیک ترین ها و همچنین پرچمدار باشد که کاربران را شگفت زده کند . در حالی که انتظار می رود که سامسونگ Galaxy S9با تکنولوژی تاشو مجهز شود.

دستگاه Galaxy S10 ممکن است دارای نمایشگر منحنیAMOLED  باشد که در دستگاه های Galaxy S8 و Galaxy S7 وجود نداشت اما ممکن است صفحه نمایش منحنی در گوشی هوشمند Galaxy S9 را مشاهده کنید. به غیر از این، Galaxy S10 شایعه شده است که با اسکنر IRIS عرضه می شود که به عنوان یک اقدام امنیتی برای محافظت از داده ها و اطلاعات از رسیدن به آن استفاده می شود.

مشخصات Galaxy S10

 

سامسونگ Galaxy S10 ممکن است از سیستم عامل اندروید Nougat 7.0 را بهره ببرد، به طوری که شرکت های مختلف دستگاه های پرچمدار خود را بر پایه سیستم عامل Android Nougat است، انتظار می رود که شرکت سامسونگ سیستم عامل اندروید Nougat 7.0 را عرضه کند. انتظار میرود که سامسونگ گلکسی S10 از پردازنده Qualcomm Snapdragon بهره ببرد که با 6 گیگابایت RAM یا 8 گیگابایت رم برخوردار باشد، به پردازنده بپیوندد. حافظه داخلی Galaxy S10 تقریبا 128 گیگابایت است که احتمال دارد با کارت SD قابل ارتقا باشد.

Galaxy S10 احتمالا دارای صفحه نمایش بزرگی است که به کاربر تجربه باور نکردنی در حالت تماشای تصاویر و همچنین فیلم ها می دهد اندازه صفحه نمایش و وضوح Galaxy S10 هنوز تصمیم گرفته نشده ، بنابراین ما نمی توانیم درباره اندازه صفحه نمایش این دستگاه بگوئیم. اطلاعات در مورد دوربین هنوز در دسترس نیست، اما ما انتظار داریم که دوربین ممکن است با دوربینی 30 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خود مجهز شود و یا بیشتر از آن باشد.

جزئیات مربوط به قیمت Galaxy S10  سامسونگ نیز موجود نیست، اما شایعه شده است که قیمت بالاتری نسبت به سامسونگ Galaxy S9 داشته باشد که احتمالا نزدیک به 900 دلار تا 950 دلار باشد. قیمتی که ما در اینجا ذکر کردیم بر اساس شایعات است.

منبع : pooyasys.com

منو اصلی