تکنولوژی link to cell تلفن پاناسونیک

تکنولوژی link to cell تلفن پاناسونیک چیست؟

با عرضه ی این تکنولوژی توسط شرکت پاناسونیک به آسانی قادر خواهید بود تا تماس های تلفنی خود را به وسیله ی تلفن خانگی پاناسونیک مجهز به link-to-cell و با استفاده از بلوتوث دریافت کنید. این فناوری از تکنولوژی بلوتوث برای ترکیب آسان تلفن های خانگی پاناسونیک و راحتی تلفن های بی سیم پاناسونیک استفاده می کند. تنها کافی است تلفن پاناسونیک خود را در مکانی قرار دهید که به خوبی می توان سیگنال ها را دریافت کرد. پس از آن به آسانی می توانید با استفاده از هدست بی سیم در هر جای خانه تماس های تلفنی دریافت شده توسط تلفن خانگی پاناسونیک خود را دریافت کنید.

در اینجا به بررسی ویژگی های عرضه شده توسط این تکنولوژی تلفن پاناسونیک می پردازیم:

پشتیبانی از هشدار پیام های متنی در link-to-cell

با استفاده از هشدارهای مربوط به پیام های متنی(SMS) دیگر هیچ کدام از پیام های متنی خود را بدون پاسخ نخواهید گذاشت(فقط درسری KX-TG787x)با استفاده از این تکنولوژی قادر خواهید بود تا به محض دریافت پیامی متنی در تلفن هوشمند پاناسونیک خود سیگنالی را توسط هندست تلفن خانگی پاناسونیک دریافت کنید.

پشتیبانی از شارژ USB

تلفن های سری KX-TG787x پاناسونیک مجهز به قابلیت شارژ توسط پورت USB می باشند. مدل های پاناسونیک KX-TG787x مجهز به فناوری link-to-cell مجهز به ویژگی شارژ آسان با استفاده از پورت USB می باشند. با استفاده از این فناوری شما قادر به پاسخگویی به تماس های تلفن همراه خود به وسیله ی تلفن رومیزی پاناسونیک و بدون مصرف انرژی در تلفن همراه می باشید.

کاهش نویز

 ویژگی کاهش نویز در هندست های پاناسونیک به شما اجازه خواهد داد تا علاوه بر افزایش کیفیت صدای تماس گیرنده، نویز های ایجاد شده در اطراف محیط وی را کاهش دهد و شنیدن صدای وی را بسیار آسان و شفاف سازد.

سیستم تنظیم صدای دلخواه

 تنظیم سیستم صدای دریافتی به منظور دریافت با کیفیت صدای تماس گیرنده

با این قابلیت می­توان حجم صدای هر فرکانس دریافتی را تنظیم کرد. کاربران با استفاده از سطح شنوایی خود قادر به تنظیم سه نوع صدای دریافتی می­باشند.

سیستم پاسخگویی به وسیله ی ارسال پیام

پشتیبانی از پخش صداهای ضبط شده توسط تلفن در خانه و یا در جاده

زمانی که یک تماس گیرنده پیامی تلفنی را برای شما ایجاد می کند ایستگاه پایه ی تلفن پاناسونیک پیغام هشداری را مبنی بر دریافت پیام جدید ایجاد می­کند. در صورتی که در خانه حضور نداشته باشید ایستگاه پایه تماسی را با شماره ی تلفن همراه ذخیره شده در آن برقرار کرده و دریافت پیامی جدید را به اطلاع وی خواهد رساند.

سیستم پشتیبانی از باتری

این ویژگی به شما اجازه داده تا در صورت قطعی برق بتوانید به ارتباط خود ادامه دهید. تنها کافی است یک هندست شارژ شده به ایستگاه پایه متصل بوده و در صورت قطعی برق تماس های دریافتی را به وسیله ی هندست های بی سیم دیگر دریافت کنید.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی