مطالبی در مورد تلفن بی سیم مدل KX-TGB210

مطالبی در مورد تلفن بی سیم مدل KX-TGB210

تلفن KX-TGB210 مدلی ساده و کم حجم برای بر طرف کردن نیاز اساسی منزل به یک تلفن بیسیم کاربردی مفید و مختصر است.اولین ویژگی جالب برای پاناسونیک KX-TGB210 که می توان به آن اشاره کرد فاصله دکمه ها در صفحه کلید این تلفن بیسیم است که به شما اطمینان می دهد که هیچگاه شماره ای در اثر کمبود فاصله بین کلید ها ، اشتباهی نمی زنید. متن روشن و صفحه نمایش پرنور KX-TGB210 مانع از سردرگمی جهت پیدا کردن گزینه ها و منو ها ی تلفن می شود.

 

در واقع حالت کم مصرف تلفن بیسیم KX-TGB210 که قابلیت فعالسازی انتخابی دارد امکان کاهش نویز های صادره از تلفن هنگام مکالمه را که باعت تاثیر نا مطلوب بر سایر امواج ( از جمله امواج اینترنت بیسیم WIFI ) می شود را دارد. علاوه بر این، با فعالسازی حالت مصرف کم شما به مصرف کمتر منابع تلفن از باطری و در نتیجه کاهش مصرف باطری و افزایش زمان مکالمه در تلفن پاناسونیک KX-TGB210 کمک کرده اید.

 

یکی دیگر از ویژگی های تلفن خانگی پاناسونیک KX-TGB210 کیفیت صدای عالی است. مهم نیست که شما از اسپیکر گوشی تلفن یا بلندگوی تلفن بیسیم استفاده می کنید! مهمتر این است که با خرید این تلفن بیسیم همیشه مکالمه ای با کیفیت ، واضح و شفاف خواهید داشت. کیفیت صدا در کنار راحتی استفاده و امکان 16 ساعت مکالمه ممتد تلفن پاناسونیک KX-TGB210 می تواند یکی از دلایلی باشد که شما ساعت ها با دوستان و خانواده در ارتباط باشید.

مطالبی در مورد تلفن بی سیم مدل KX-TGB210

مشخصات فنی تلفن بی سیم مدل KX-TGB210

‏- دارای صفحه نمایش LCD نورانی با ابعاد 1.4 اینچ
– بهره گیری از تکنولوژی DECT
– قابلیت اتصال یک خط تلفن
– دارای یک گوشی بیسیم
– قابلیت Caller ID (در صورت پشتیبانی مخابرات منطقه)
– قابلیت پاسخگویی با هر کلید دلخواه
– دارای دفترچه تلفن با حافظه ی ذخیره سازی 50 نام و شماره
– قابلیت سازگاری با محیط زیست (ECO Mode)
– دارای آلارم یا زنگ هشدار
– دارای 10 حافظه شماره گیری مجدد
– باطری قابل شارژ Ni-MH (AAA x 2)
– میزان شارژ باطری در صورت مکالمه : 16 ساعت
– رنگ : مشکی – سفید – سرمه ای‎

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی