در مورد مزایای سانترال کم ظرفیت بیشتر بدانید…

سانترال کم ظرفیت

کارت سانترال KX-TE82491 مربوط به سانترال کم ظرفیت

کارت سانترال KX-TE82491   که به عنوان کارت دیزا نیز شناخته می شود ، به عنوان اپراتور گویا بر روی دستگاه سانترال کم ظرفیت KX-TES824  نصب می شود. این کارت قابلیت ضبط پیغام و پخش آن را در زمان تماس با مرکز فراهم می کند . با استفاده از این کارت دیگر نیاز به نیروی انسانی به عنوان اپراتور پاسخگویی نخواهد بود. مرکز سانترال فرد تماس گیرنده را به داخلی مورد نظر هدایت می کند.

در مورد مزایای سانترال کم ظرفیت بیشتر بدانید

کارت سانترال KX-TE82483  مربوط به سانترال کم ظرفیت

کارت سانترال KX-TE82483  دارای ۳ خط شهری و ۸ داخلی هایبرید می باشد. این کارت سانترال قابلیت نصب بر روی دستگاه سانترال KX-TES 824  ودستگاه سانترال  KX-TEM 824   را دارد. با نصب این کارت بر روی دستگاه سانترال KX-TES 824  تعداد ۳ خط شهری و ۸ داخلی هایبرید به دستگاه سانترال KX-TES824  اضافه می شود و این دستگاه به سانترال ۶ به ۱۶ تبدیل می شود. با نصب کارت KX-TE82483  بر روی دستگاه سانترال KX-TEM824  این دستگاه به سانترال ۸ به ۲۴ تبدیل می شود.

کارت سانترال KX-TE8240  مربوط به سانترال کم ظرفیت

کارت سانترال KX-TE82480  دارای ۲ خط شهری و ۸ داخلی آنالوگ می باشد. این کارت سانترال قابلیت نصب بر روی دستگاه سانترال KX-TES 824  ودستگاه سانترال  KX-TEM 824   را دارد. با نصب این کارت بر روی دستگاه سانترال KX-TES 824  تعداد ۲ خط شهری و ۸ داخلی آنالوگ به دستگاه سانترال KX-TES824  اضافه می شود. کارت KX-TE8240 قابلیت نصب بر روی دستگاه سانترال KX-TEM824  را نیز دارد.

کارت درب باز کن مربوط به سانترال کم ظرفیت

با استفاده از کارت درب باز کن سانترال کم ظرفیت این امکان برای کاربر فراهم می شود که از طریق تلفن و نصب زنگ متوجه حضور افراد در پشت در بشود.

مزایای استفاده از سانترال های تحت شبکه

پس از تولید دستگاه های کم ظرفیت و پرظرفیت سری KX-TDA ، شرکت پاناسونیک تصمیم گرفت دستگاه دیگری با قابلیت تحت شبکه بودن تولید کند. پاناسونیک دستگاه پرظرفیت تحت شبکه سری KX-TDE را روانه بازار کرد. این دستگاه با قابلیت تحت شبکه بودن می تواند با دستگاه های دیگر مانند خودش ارتباط برقرار کند. بدین صورت که بدون گرفتن شماره شهری و یا بین شهری، با شماره گیری داخلی مورد نظر، با یک دستگاه دیگر در یک مجموعه دیگر ارتباط برقرار کند.
یکی از مهم ترین مزایای دستگاه های تحت شبکه، کم هزینه بودن ارتباط بین دو مجموعه می باشد. این دستگاه برای شرکت و مجموعه هایی مناسب است که چند شرکت و یا چند شعبه دارند که کاربران هر مجموعه می خواهند با کاربران مجموعه دیگر در هر زمان ارتباط داشته باشند.

چگونگی ارتباط بین دو دستگاه

ارتباط بین دو دستگاه KX-TDA از طریق کارت VOIP مدل KX-TDA0490 و یا KX-TDA0484 انجام می شود و در دستگاه های سری KX-TDE از طریق کارت VOIP مدل KX-TDA0110 و KX-TDA0111 انجام می گیرد که بسته به میزان ارتباط، یکی از کارت های ذکر شده انتخاب می گردد.

برنامه ریزی در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

ابرای برنامه ریزی در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک که حداقل خط پشتیبانی 3 و حداکثر آن 8 خط شهری می باشد ، می توان از دو روش اعمال کرد ، از طریق کامپیوتر و یا تلفن مدیریتی
برای برنامه ریزی از طریق تلفن باید یک گوشی مدیریتی به نام KX-T7730 در دسترس داشت و تمام برنامه ریزی ها با این تلفن امکان پذیر خواهد بود.

در سانترال کم ظرفیت به دلیل کوچک بودن فعالیت شرکت ، کمپانی پاناسونیک برنامه ریزی این دستگاه و هم چنین گوشی های فابل استفاده از این دستگاه را به شکلی ساده طراحی کرد.
دیگر کاربران این سانترال کم ظرفیت می توانند از گوشی های معمولی پاناسونیک مانند  KX-S500 , KX-TS520 , KX-TC11 , KX-TS520 , KX-TS620 , KX-TS580 , KX-T7705 استفاده می کنند.
این گوشی مدیریتی باید در اختیار مدیریت یا منشی باشد زیرا انتقال و بهینه سازی تماس باید توسط مدیریت و یا منشی صورت گیرد تا دیگران توانایی استفاده از خطوط را داشته باشد.

Today: 221

Yesterday: 155

This Week: 848

This Month: 2491

Total: 3790

Currently Online: 82

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی