ویژگی های سانترال KX-TDA100DBP

ویژگی های سانترال KX-TDA100DBP

سانترال KX-TDA100DBP یکی از باکس های سانترال پاناسونیک می باشد که ظرفیتی معادل با 112 خط شهری و 176 خط داخلی را پشتیبانی می کند. همانطور که اطلاع دارید، سانترال دستگاهی است که تعدادی خطوط شهری را به تعدادی خطوط داخلی تقسیم بندی می کند. پاناسونیک KX TDA100D PBX نمونه ای کامل از بهترین راه برای اطمینان از ارتباطات تجاری عالی است. با تلفیق ارتباطات و تکنولوژی مدرن IP، این باعث می شود که یک دستگاه قابل برنامه ریزی باشد که می تواند متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد.

این باکس به صورت پیش فرض بر روی خود 8 خط شهری و 24 داخلی آنالوگ و 4 داخلی دیجیتال را پشتیبانی می کند. شما می توانید در صورت نیاز به تعداد خطوط بیشتر با افزودن کارت های خط شهری و داخلی، خطوط خود را افزایش دهید. این دستگاه دارای 5 اسلات خالی به غیر از موارد پیش فرض می باشد که شما بسته به نیاز خودتان می توانید از آن ها استفاده کنید. شما می توانید از این 5 اسلات باقی مانده در راه هایی نظیر:

  • اضافه کردن خطوط شهری
  • اضافه کردن داخلی ( آنالوگ و دیجیتال )
  • کارت PRI ( خط 5 رقمی )
  • کارت اپراتور گویا
  • کارت GETWAY

استفاده کرد. نوع کاربری این دستگاه مناسب برای ادارات و سازمان هایی است که ترافیک تماس بالایی دارند. لازم به ذکر است که این دستگاه تحت شبکه نیست اما می توان  از دو قابلیت VOIP GATEWAY و VOIP EXTENTION با استفاده از کارت های مخصوص، بهره برد.

همانطور که در بالا اشاره شد، شما می توانید در یکی از اسلات های خالی از کارت PRI استفاده کنید. زمانی که خط E1 خود را از مخابرات دریافت نمودید، با گذاشتن این کارت بر روی این باکس، می توان از خط E1( خطوط 5 رقمی ) خود استفاده کنید.

منو اصلی