نمایندگی مجاز پاناسونیک در خیابان مطهری

نمایندگی مجاز پاناسونیک

برای داشتن یک ارتباط پویا و بدون نویز شما می بایست از یک تلفن خوب برای برقراری ارتباط خود استفاده کنید. تلفن های مختلفی با برندهای متفاوتی وجود دارد که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارد. در این میان برندهایی وجود دارد که نسبت به دیگر برندها امتیاز بیشتری دارند، یکی از این برندها “پاناسونیک” می باشد. همانگونه که می دانید پاناسونیک در سال2018، به جشن 100 سالگی خود رسید.

این برند در حوزه های مختلفی کار میکند و پر آوازه ترین حوزه های این برند در زمینه تلفن های خانگی و دستگاه های ارتباطی دیجیتالی می باشد. از آنجا که شرکت پاناسونیک در ایران نمی باشد لذا برای دستیابی به تمامی خدمات این شرکت، نمایندگی هایی در سراسر جهان پخش شده است.

شرکت ایده آل گستر صدر یکی از نمایندگی های مجاز پاناسونیک در سطح تهران می باشد که برای شما مشتریان عزیز خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. شرکت ایده آل گستر صدر بیش از 15 سال است که در این حوزه فعالیت مفید داشته است.

در این شرکت علاوه بر واحد پشتیباتی و تعمیرات شما می توانید از واحد فروش برای مطمئن شدن از خرید خود مطمئن شوید. واحد فروش این شرکت با توجه به نیاز های شما لیستی از محصولات را برای شما ارائه می دهد و پس از انتخاب شما، تمامی قابلیت های محصول انتخابی شما را به صورت شفاف و واضح برای شما عنوان می کنند.

محصولاتی که در مجموعه ایده آل گستر به فروش می رسد عبارتند از:

·         تلفن با سیم

·         تلفن بی سیم

·         تلفن سانترال

·         دستگاه سانترال

·         کارت سانترال

·         ویدئو پروژکتور

·         دوربین مداربسته

·         فکس

شما می توانید به دو صورت حضوری و تلفنی از واحد پشتیبانی و خدمات آن ها بهره ببرید. واحد پشتیبانی شرکت ایده آل گستر صدر خدماتی از قبیل تعمیر، تعویض قطعات، نصب و برنامه ریزی را ارائه می دهد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.idehal.org مراجعه کرده و یا با شماره 021-81010تماس برقرار کنید.

منو اصلی