نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی محصولات مخابراتی پاناسونیک

پاناسونیک یکی از برندهای برتر در حوزه محصولات مخابراتی می باشد و در کشورهای مختلف دارای شعب نمایندگی بسیاری می باشد. یکی از این نمایندگی ها شرکت ایده آل گستر می باشد که دارای واحدهای بسیاری نظیر:

  • واحد فروش
  • واحد آموزش
  • واحد مدیریت
  • واحد پشتیبانی
  • واحد تعمیرات
  • واحد IT

می باشد که تمامی این گروه ها فقط در حوزه برند پاناسونیک کار می کند. شما می توانید از واحد پشتیبانی و مشاوره پاسخ تمامی سوالات خودتان را در خصوص محصولات مخابراتی پاناسونیک را بیابید. همچنین با کمک قسمت واحد فروش این مجموعه می توانید بهترین محصولی که نیاز های شمارا بر طرف می کند را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری، با حداقل ترین قیمت خریداری کنید.

یکی دیگر از توانایی های این مجموعه، داشتن واحد فنی و تعمیرات بسیار قابلی می باشد. گروه فنی برای شما تمامی مراحل نصب، برنامه ریزی و یا حتی تعمیرات محصولات پاناسونیک را با حداقل ترین هزینه بر عهده میگیرد. شما می توانید از خدمات این واحد هم به صورت حضوری ( حضور دستگاه شما در مجموعه ایده آل گستر، حضور کارشناس در محل نصب دستگاه ) و هم به صورت غیر حضوری( با داشتن یک ریموت کنترل از راه دور و یا تلفنی ) برنامه ریزی دستگاه شما را انجام داده و راهنمایی های لازم را به شما ابلاغ می کند.

شما همچنین می توانید با استفاده از سایت مجموعه ایده آل گستر که با آدرس WWW.idehal.org در فضای وب موجود می باشد، تمامی محصولات پاناسونیک و قابلیت های آن را مشاهده کنید و در صورت ایجاد سوال در خصوص ویژگی های دستگاه های پاناسونیک و استعلام قیمت با اپراتورهای همیشه آنلاین ایده آل گستر از طریق لینک مربوط به چت آنلاین با اپراتور ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است که ساختمان اصلی شرکت ایده آل گستر واقع در تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر کوچه ماگنولیا پلاک11 می باشد.

منو اصلی