گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG2480

گوشی بی سیم Panasonic KXTG2480

گوشی بی سیم Panasonic KXTG2480 به شما تمام ویژگی های لازم مورد نیاز گوشی را می دهد. با تکنولوژی تقویت کننده صدا، فرکانس های از دست رفته را به صداهای اضافه می کند. این گوشی دارای عملیات طیف گسترده ای از دیجیتال 2.4 گیگاهرتز است. KXTG 2480 از ویژگی های بسیار جالبی برخوردار است:

  • عملیات 2 خط
  • کنفرانس 3 طرفه
  • سازگار با شناسه تماس گیرنده

علاوه بر این، دارای حافظه تماس گیرنده ID و یک دفترچه تلفن است که تعداد 50 نام و شماره را ذخیره می کند، یک بلندگوی دوبلکس دیجیتال بر روی گوشی و یک آنتن روشن بر روی گوشی است. صفحه کلید الفبایی روشن نیز برای استفاده در تاریکی مناسب است. سیستم کالر آی دی گویا می تواند با فناوری تبدیل متن به گفتار شماره یا نام تماس گیرنده را اعلام کند تا در هر جای منزل که هستید بتوانید متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته است.

گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KXTG2480

وجود کلید های شماره گیر بزرگ بر روی گوشی میتواند شماره گیری بدون خطا را فراهم کند همچنین وجود ال سی دی بزرگ می تواند خوانایی شماره را برای آن ها راحت تر کند.

باتری این گوشی بیسیم در حالت فول شارژ که 7 ساعت به طول می انجامد می تواند تا 5 ساعت مکالمه مداوم و تا 264 ساعت حالت آماده به کار را پشتیبانی کند. با استفاده از تکنولوژی Spectrum Spread Frequency Spectrum (FHSS) 2.4 گیگاهرتز (FHSS) پاناسونیک، شما مطمئن هستید که ارتباط دیجیتال امن بین واحد پایه و گوشی بی سیم با وضوح و امنیت فوق العاده بدون تداخل برقرار است.

تلفن بیسیم دو خط با قابلیت برقراری ارتباط کنفرانس ۳ نفره

امکان ذخیره ۵۰ حافظه شماره تلفن و نام

دارای Caller ID گویا

فن آوری بهبود کیفیت صدا

بلند گوی دیجیتال دوطرفه روی گوشی تلفن بیسیم

صفحه نمایش نورانی ۳ سطری روی گوشی بیسیم

ساخت چین

منو اصلی