گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3521

گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3521

پاناسونیک به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه تولید تلفن های بیسیم است که مدل های مختلف خانگی را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده. تلفن های پاناسونیک از دیر باز تا امروز جزو محبوبترین و پرفروش ترین محصولات مخابراتی بازار جهانی است.

گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3521 ساخت کشور مالزی است و در دو رنگ دودی و نقره ای در بازار موجود است . نوع سیستم این تلفن GigaRange است و از باند فرکانسی ۲٫۴GHZ بهره می برد .

صفحه نمایش یا ال سی دی آن دارای نور زمینه و تک رنگ و سه خطی است که قابلیت نمایش کار آی دی را نیز دارد .صفحه کلید آن هم نورانی است و دارای بلندگوی دیجیتال نیز می باشد.

این تلفن شامل یک پایه و یک تلفن بیسیم است ولی قابلیت افزایش گوشی بیسیم تا سقف ۴ گوشی را دارد.

برد این تلفن با توجه به باند فرکانسی آن در فضای داخلی تا شعاع ۳۰ و در فضای خارجی تا شعاع۵۰ متر است که برد قابل قبولی در تلفن های بیسیم محسوب می شود .

گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3521

تلفن پاناسونیک KX-TG3522 با دارا بودن ظاهری منحنی مانند و خمیده و نیز ضخامتی بیش از مدل‌های دیگر، موجب این امر می شود که با قرار دادن این گوشی تلفن بر روی شانه بتوان بدون درگیر کردن دست، تلفن را نگه‌داشته و حتی بدون درد گردن در هنگام خم بودن، مکالمه‌ای طولانی مدت را ادامه داد و از هر دودست خود در این زمان استفاده کرد.

تکنولوژی تقویت صدا

صفحه نمایش نورانی

قابل افزابش تا چهار گوشی

دارای Caller ID

نشانگر نورانی جهت اعلام تماس و پیام ضبط شده

قابلیت افزیش تا 4 گوشی

بلندگوی دیجیتال

دارای سیستم مزاحم یاب

دفترچه تلفن با ۵۰ حافظه

صفحه کلید نورانی و بلندگوی دیجیتال روی گوشی

امکان مکالمه همزمان چهار نفر با یک خط شهری

فیش ورودی Head Set

قابلیت قفل کردن صفحه کلید

استفاده از باتری شارژی نیم قلمی

ساخت مالزی

 

منو اصلی