معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGK210

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGK210

اگر شما از جمله کاربرانی هستید که به دنبال خرید تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGK210 هستید، برای شناخت بیشتر امکانات این تلفن با ما همراه باشید

هماهنگی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGK210 با طراحی داخلی


تلفن بی سیم ساده و مدل ایستاده رنگ نقره ای پاناسونیک KX-TGK210 براحتی می تواند با طراحی داخلی مدرن منزل شما هماهنگ باشد و فضایی شیک را به نمایش بگذارد.

زمانی که با شما تماسی گرفته می شود رنگ زیبا و نسبتا کم نور LED این تلفن کاملا با اتاق خواب همخوانی دارد. بنابراین طراحی منحصر به فرد این تلفن با اتاق شما یکی خواهد بود.

هماهنگی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGK210 با طراحی داخلیحالت لطفا مزاحم نشوید  و بلاک تماس های مزاحم


این دستگاه تلفن می تواند برای جلوگیری از مزاحمت صدای زنگ در زمان خاصی از روز برنامه ریزی شود بطور مثال زمانی که شما در حال خواب، درس خواندن و … می باشید می توانید تلفن را در حالت زنگ نخوردن قرار دهید. همچنین تماس های مزاحمی که شامل ( تبلیغات ، افراد ناشناس و …) می باشد را می توانید بلاک کنید.

تلفن پاناسونیک 30 شماره تلفن ثبت شده را می تواند بلاک کند.

حالت اکوی لمسی


دکمه اکوی لمسی، خروجی سیگنال را تا 90% کاهش می دهد و مصرف باتری نیز حدود 3/5% در مقایسه با حالت عادی کاهش می یابد.

زمانی که دکمه ECO را فعال کرده اید روی صفحه نمایشگر  LCD تلفن پاناسونیک حالت ECO نمایش داده می شود.  نور پس زمینه صفحه نمایشگر  LCD سفید رنگ می باشد تا با رنگ ساده و یکدست گوشی مطابقت داشته و شیک و مدرن دیده شود.  همچنین کنتراست بالا کمک می کند تا صفحه نمایشگر را واضح تر مشاهده کنید.

 

حالت اکوی لمسی KX-TGK210

جایگاه ایستاده این تلفن دارای آهنربایی است که گوشی بی سیم به راحتی روی آن قرار می گیرد. تلفن پاناسونیک KX-TGK210 دارای 40 نوع صدای زنگ می باشد که متناسب با مکانی  (اداره، منزل، اتاق خواب و … ) که از آن استفاده می شود می توان موسیقی زنگ آن را انتخاب کرد. تلفن دارای رنگ مشکی نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی