تفاوت ویدئو پروژکتور با دیتا پروژکتور در چیست؟

تفاوت ویدئو پروژکتور با دیتا پروژکتور

بسیاری از افراد به هنگام خرید ویدئو پروژکتور با نام های مختلفی از ویدئو پروژکتور ها رو به رو می شوند که آن ها را به شدت گیج می کند. از آنجا که این موضوع مهم می باشد ما سعی داریم که در این مقاله برای شما تفاوت آن ها را به روشنی عنوان کنیم. با تهران پاناسونیک همراه باشید.
اساسا بسیاری از فروشنده ها و افراد مسئول در این حوزه خود تفاوت آن ها را نمی دانند و به اشتباه از این لغات استفاده می کنند. برخی از این نام ها که شما ممکن است با آن ها برخورد داشته باشید:
الف» ویدئو پروژکتور
ب» دیتا پروژکتور
ج» اسلاید پروژکتور
د» اورهد پروژکتور
ه» پروژکتور های صنعتی

تفاوت ویدئو پروژکتور با دیتا پروژکتور در چیست؟
ویدئو پروژکتور دستگاهی است که برای نمایش فیلم و ویدئو به کار می رود و تفاوت آن با دیتا پروژکتور در فرمت های پخش کننده آن می باشد. همانطور که از نام دیتا پروژکتور مشخص است، این نوع از دستگاه های پروژکتور می توانند تمامی دیتا ها نظیر فایل های متنی، تصاویر، عکس های پزشکی و فایل های پاورپوینت را بر روی یک صفحه نمایش پخش کند.
اسلاید پروژکتور نیز همانطور که از نام آن پیدا است، می تواند اسلاید ها را با هر نوع فرمتی به نمایش بگذارد. این نوع از دستگاه ها مخصوص به سالن های کنفرانس بوده و به صورت رومیزی قابل استفاده است. پروژکتور های صنعتی صرفا برای پخش نور در محیط به کار می روند. عملا روش کار ویدئو پروژکتورها به این صورت می باشد که با دریافت یک سیگنال ویدئویی با استفاده از لنز، تصاویر را بر روی یک پرده نمایش پخش می کند. اورهد پروژکتوریا بالاتاب ،دستگاهی است که تصاویر و نوشته‌هایی که بر روی صفحه‌ای از طلق شفاف چاپ شده را بر روی پرده‌ای عمودی به نمایش درمی‌آورد.
لذا به این نکات دقت کنید که نام دستگاه ها را با همدیگر اشتباه نگیرید تا خرید شما بدون خطا به پایان برسد.

برای خرید محصولات اورجینال پاناسونیک، بهتر است به نمایندگی پاناسونیک در تهران مراجعه کرده و محصلات این برند را با گارانتی معتبر خریداری کنید.

منو اصلی