فاکتورهای مهم در ویدئوپروژکتور

مهمترین فاکتورهای کلیدی ویدئوپروژکتورها

ویدئوپروژکتور یا فراتاب دستگاهی است که تعدای تصاویر انفورماتیک را با استفاده از سیگنال های الکترومغناطیسی بر روی یک پرده نمایش، دیوار سفید و حتی بسته به نوع فناوری به کار رفته در دستگاه، بر روی یک تخته سیاه می توان پخش نمود. انتخاب بهترین ویدئو پروژکتور به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که واژه بهترین زمانی معنا می یابد که در یک نوع کاربری مقایسه شوند.

فاکتورهای مهم در ویدئوپروژکتور

به عنوان مثال، فرض کنید که شما به دنبال یک ویدئو پروژکتور برای مکان های کوچک می باشید. اگر شما چند ویدئو پروژکتور را انتخاب کنید که نوع کاربری آن ها مکان های کوچک باشد، می توان آن ها را با هم مقایسه کرد و واژه “بهترین” را به یکی از آن ها القا کرد. اما اگر ویدئو پروژکتورهایی را با نوع کاربری های متفاوتی را برای مقایسه بیاورید، اولا که نمی توان آن ها را با هم مقایسه کرد و ثانیه هیچ گاه واژه “بهترین” میان آن ها به هیچ کدام تخصیص نخواهد داده شد چرا که شاید ویدئو پروژکتوری که برای مکان های روشن مناسب می باشد، برای مکان های تاریک مناسب نخواهد بود.

در این مقاله می خواهیم راجع به برخی از ویژگی های فنی ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک صحبت کنیم. برخی از مهمترین فاکتورهای ویدئو پروژکتور ها عبارتند از:

1» سطح روشنایی

2» رزولیشن

3» کنتراست

4» نوع لامپ و طول عمر آن

5» باتری

سطح روشنایی

سطح روشنایی ویدئو پروژکتورها مهمترین فاکتور کلیدی آن ها به حساب می آید و تعیین کننده بسیار ی از فاکتورهای دیگر می باشد. به عنوان مثال اگر سطح روشنایی ویدئوپروژکتوری 13000 انسی لومن باشد می توان پی برد که نوع کاربری دستگاه  محیط های روشن می باشد و همچنین میزان قدرت لامپ بالاتر و طول عمر پایین تری دارد. لذا به هنگام خرید ویدئوپروژکتور به تمامی فاکتور های آن دقت کنید. شما می توانید برای تهیه آسان دستگاه های پاناسونیک، به نمایندگی پاناسونیک در تهران، شرکت ایده آل گستر مراجعه کنید.

منو اصلی