نمایندگی فروش ویدئو پروژکتور در تهران

فروش ویدئو پروژکتور در تهران

ویدئوپروژکتور یا فراتاب دستگاهی است که تعدادی تصاویر انفورماتیک را با استفاده از سیگنال هایی بر روی یک پرده نمایش یا دیوار سفید و یا حتی بسته به نوع ویدئو پروژکتور بر روی یک تخته سیاه به نمایش می گذارد. به طور کلی ویدئو پروکتورها در دو نوع لامپی و لیزری به بازار عرضه شده اند که هر دو نوع دارای یک سری مخعایب و مزایا می باشد. تفاوت این دو نوع ویدئو پروژکتور در این می باشد که پروژکتور های لامپی از لامپ برای تولید تصویر استفاده می شود و پروژکتورهای نوری از دیودهای لیزری برای تولید تصویر استفاده می کنند.

یکی دیگر از تفاوت های این دو نوع از ویدئو پروژکتور در این می باشد که در پروژکتور های نوری، به همراه کم شدن طول عمر لامپ دستگاه از میزان کیفیت روشنایی تصویر کاسته می شود اما در پروژکتورهای لیزری، میزان روشنایی ویدئوپروژکتور به صورت خطی و یکنواخت می باشد و هیچ کاهش روشنایی در آن وجود ندارد.

نمایندگی فروش ویدئو پروژکتور در تهران

برای خرید یک دستگاه ویدئو پروژکتور نیاز به مراکز مجازی در این خصوص داریم که از کیفیت محصولات آن ها بتوانیم اطمینان کنیم. شرکت ایده آل گستر، مرکز نمایندگی فروش ویدئو پروژکتور در تهران می باشد که زیر نظر اتحادیه در حال ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است.

قبل از اقدام به خرید شما می بایست از تمامی اطلاعات فنی ویدئو پروژکتور مورد نظر خود از نوع کاربری و سطح روشنایی گرفته تا ابعاد و وزن دستگاه با خبر شوید. کارشناسان شرکت ایده آل گستر موظف به ارائه تمامی اطلاعات محصول مورد نظر شما می باشند. لذا شما با در دسترس داشتن تمامی اطلاعات و با یک اطمینان خاطر محصول خودتان را با حداقل ترین هزینه خریداری خواهید کرد. از آنجا که خرید شما یک خرید بدون واسطه می باشد، قیمت تمام شده برای شما حداقل ترین قیمت موجود می باشد.

منو اصلی