همه چیز در رابطه با ویدئو پروکتور PT-DW11K

مشخصات فنی ویدئو پروکتور  PT-DW11K

ویدئو پروژکتور PT-DW11K یکی از پرفروش ترین ویدئو پروژکتورهای برند پاناسونیک می باشد که به علت داشتن روشنایی بالا و سطح کنتراست خوب آن جزء محبوب ترین ویدئو پروژکتورها شده است. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های فنی این دستگاه که موستجب محبوبیت این دستگاه شده است خواهیم پرداخت.

یکی از فاکتورهای مهمی که در هنگاک خرید ویدئو پروژکتور به آن دقت می کنیم، سطح روشنایی دستگاه می باشد. روشنایی دستگاه تعیین کننده نوع کاربری دستگاه و یا حتی نقطه نصب دستگاه می باشد. از آنجا که سطح روشنایی این دستگاه 11000 انسی لومن می باشد، باید گفت که دستگاه موردنظر برای مکان ها و سالن های بزرگ مناسب می باشد، سطح روشنایی این دستگاه در مقایسه با دیگر ویدئو پروژکتور های مجود در برند پاناسونیک در رده بالایی قرار گرفته است. شما می توانید از این دستگاه پروژکتور در سالن های روشن نیز استفاده کنید چرا که با این سطح روشنایی نور پروژکتور هیچگاه در نور محیط پنهان نمی شود.

همه چیز در رابطه با ویدئو پروکتور PT-DW11K

از دیگر فاکتورهای مهم پروژکتور متد استقاده شده در پنل تولید تصویر می باشد. به طور کلی تکنولوژی های استفاده شده در ساخت تصویر در پروژکتور ها به 3 دسته LCD , DLP , LCOS تقسیم بندی می شوند. با اینکه تکنولوژی DLP از کیفیت بالاتری برخوردار است اما شرکت های معتبر به علت هزینه زیادش از آن استفاده نکرده و از متد LCD استفاده می کنند اما قابل ذکر است که این دو متد تفاوت کیفیت چندانی ندارند. تکنولوژی استفاده شده در ویدئو پروژکتور P-T-DW11K متد،DLP می باشد. سایز صفحه نمایش این دستگاه برابر با 1.78 –25.4 می باشد.

گاهی اوقات به علت محدود بودن مکان شما نمی تواند پروژکتور را درست مطابق با کانون تصویر نصب کنید و می بایست ویدئو پروژکتور خود را در سقف و یا بر روی زمین نصب کنید. در این جور مواقع شما می بایست از فاکتوری به نام تصحیح زاویه نوری استفاده کنید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که لنز ویدئو پروژکتور خودتان را در یک بازه در جهت های عمودی و افقی تغیر زاویه دهید. این فاکتور با درصد بیان می شود. اصلاح زاویه نوری در پروژکتور PT-DW11K در جهت عمود در بازه +70% تا -70%  و در جهت افق برابر با +30% تا -30% می باشد.

منو اصلی