همه چیز درباره ویدئو پروژکتور PT-MZ670

قابلیت های ویدئو پروژکتور PT-MZ670

ویدئو پروژکتور PTMZ670 یکی از پرفروش ترین و در عین حال محبوب ترین ویدئوپروژکتورهای برند پاناسونیک به شمار می رود که دارای قابلیت های بی شماری می باشد. در زیر به توضیح برخی از خصیصه های این دستگاه می پردازیم.

همه چیز درباره ویدئو پروژکتور PT-MZ670

سطح روشنایی

روشنایی در ویدئو پروژکتور ها با واحدی به نام انسی لومن قابل اندازه گیری می باشد که شما با استفاده از این المان می توانید پی ببرید که دستگاه شما برای چه مکان هایی و چه سطحی از روشنایی مناسب می باشد. در حالت استاندارد اگر سطح روشنایی ویدئو پروژکتوری بیشتر از 5000 انسی لومن باشد، آن دستگاه برای مکان های روشن مناسب می باشد. کمتر از این مقدار می بایست نور محیط از حد معمول کمی کمتر باشد. از آنجا که سطح روشنایی ویدئو پروژکتور PT-MZ670 برابر با 6500 انسی لومن می باشد، این دستگاه برای مکان های روشن مناسب می باشد.

کنتراست

کنتراست عبارتست از نسبت سیاهی سیاه ترین نقطه صفحه نمایش به سفید ترین نقطه سفیدی صفحه نمایش. معمولا این نسبت را به صورت 2 عدد نمایش می دهند، به عنوان مثال کنتراست، ویدئو پروژکتور PT-MZ670 برابر است با 3000000:1 ( به صورت 1 به 3 میلیون خوانده می شود. ). عدد 1 نشان دهنده روشن ترین نقطه سفیدی است. این عبارت نشان دهنده این جمله است: اگر رنگ سفید برابر 1 است پس رنگ سیاه 3 میلیون برابر رنگ سفید تیره تر است. هرچه تفاوت این دو عدد بیشتر باشد، یعنی به جزئیات رنگ تصویر دقت بیشتری می شود.

رزولوشن

رزولوشن عبارتست از ضرب تعداد پیکسل های افقی در تعداد پیکسل های عمودی. هرچه تعداد پیکسل های صفحه بیشتر باشد، کیفیت تصویر افزایش خواهد یافت.

متد صفحه

تکنولوژی تصویر در ویدئو پروژکتور ها به 2دسته 3LCD / DLP  تقسیم بندی می شود. کیفیت DLP  ها نسبت به 3LCD ها بیشتر است اما گران تر بودن آن باعث خنثی شدن این مزیت می شود. DLP مخفف عبارت DIGITAL LIGHT PROCESSING می باشد که به معنای پردازش دیجیتال نوری می باشد. ویدئو پروژکتورهایی که از این متد استفاده می کنند دارای تراشه هایی به نام DMD می باشند. تراشه های DMD دارای یک سری آیینه های ریز می باشند که می توانند با سرعت بسیار بالایی جا به جا شوند. این آیینه ها می توانند تا 5000 بار در ثانیه تغییر زاویه و جهت بدهند و حالت خاموش روشن را ایجاد کنند.

منو اصلی