قابلیت های ویدئو پروژکتور PT-CW240

برخی از قابلیت های ویدئو پروژکتور PT-CW240

دستگاه ویدئو پروژکتور PT-CW240 یکی از پروژکتورهای میان رده برند پاناسونیک به شمار می رود که قابلیت اتصال به سقف و زمین را دارد. شما می توانید این دستگاه را به یک دستگاه BLU-RAY متصل کرده و با استفاده از یک عینک 3 بعدی که سازگاری کامل با سیستم DLP پاناسونیک دارد را برای پخش تصاویر 3 بعدی آماد ه کنید. این قابلیت در موزه ها کاربرد بالایی دارد.

نور تولید شده توسط ویدئو پروژکتور ها با واحدی به نام انسی لومن اندازه گیری می شود. هر چه سطح روشنایی یک ویدئو پروژکتور بالاتر رود، دستگاه برای مکان های روشن تر مناسب می باشد. به طور کلی سطح روشنایی ویدئو پروژکتوری اگر بیش تر از 5000 انسی لومن می باشد، آن دستگاه برای مکان های روشن تر مناسب تر می باشد. از آنجا که روشنایی ویدئو پروژکتور PT-CW24 برابر با 2600 انسی لومن می باشد. این دستگاه برای مکان های کم نور منسب تر می باشد. با کمی دقت و تامل بیشتر در روشنایی و کنتراست این دستگاه که برابر با 8000:1 می باشد، خواهید دریافت که این دستگاه برای نمایش فیلم مناسب نبوده و بهتر است که از آن برای نمایش دیتاهایی نظیر اسلاید های پاورپوینت استفاده کرد.

قابلیت های ویدئو پروژکتور PT-CW240

همانطور که در بالا اشاره شد، متد تصویر ارائه شده توسط این ویدئو پروژکتور DLP می باشد. به طور کلی در ویدئو پروژکتور ها 3 تکنولوژی تصویر داریم، DLP / LCD / 3LCD . با اینکه DLP از LCD کیفیت بیشتری دارد و این کیفیت بیشتر هزینه بیشتر را می طلبد، اما شرکت های معتبر ، از تکنولوژی تصویر LCD در ساخت ویدئو پروژکتورهای خودشان استفاده می کنند. LCD و 3LCD تفاوتی به جز نحوه خروج نور ندارند. در 3LCD ها نور به هنگام خروج از یک منشور 3 سطحی عبور می کنند که همین منشور باعث تفاوت این دو نوع متد می باشد.

منو اصلی