مزایای ویدئو پروژکتور PT-LB423

قابلیت های ویدئو پروژکتور PT-LB423

ویدئو پروژکتور PT-LB423 ، یکی از دستگاه های میان رده و محبوب برند پاناسونیک به شمار می رود که برای مصارف تجاری، اداری و آموزشی می توان از آن استفاده نمود. همانطور که اطلاع دارید، سطح روشنایی ویدئو پروژکتور ها را با واحد انسی لومن نمایش می دهند. هر چه این مقدار بالاتر باشد، دستگاه نور بیشتری از خود بازتاب می دهد. از انجا که سطح روشنایی این ویدئو پروژکتور برابر با 4100 انسی لومن است، نیازی به تاریک بودن بیش از حد محیط وجود ندارد و شما با نور مناسب تصویری با کیفیت خوب را می توانید دریافت کنید.

این دستگاه هم در ظاهر و هم در عملکرد بسیار شبیه به ویدئو پروژکتور های PT-LB353 و PT-LB383  دارد و نقطه تفاوت LB423 با دو دستگاه فوق الذکر سطح روشنایی آن ها می باشد.

پاناسونیک طبق سنت همیشگی خود اعتقاد بر این دارد که زیبایی در سادگی است. این برند همیشه درصدد ادغام 2 عامل فناوری نو و ظاهری مدرن بوده است. به دلیل طراحی ساده این دستگاه می توان به راحتی لامپ و فیلتر را تعویض کرد. شیارهای سمت چپ و راست این دستگاه، وظیفه تهویه و خنک نگه داشتن سیستم را برعهده دارد. همچنین می توان با استفاده از اسکرول لنزی که در بالای این دستگاه تعبیه شده است می توانید به راحتی عمل بزرگنمایی را انجام داد.

مزایای ویدئو پروژکتور PT-LB423

لازم به ذکر است که این دستگاه قابلیت پشتیبانی از 21 زبان زنده دنیا را دارد. لامپ 230 واتی این دستگاه طول عمری برابر با 5000 ساعت دارد و در حالت اقتصادی می تواند طول عمر آن به 6000 تا10000 ساعت برسد.

همانطور که اطلاع دارید،به طور کلی متدهای استفاده شده در ویدئو پروژکتور ها به 3 دسته LCD / DLP /3LCD تقسیم بندی می شوند.متد استفاده شده برای نمایش محتوا در این دستگاه ویدئو پروژکتور LCD است. فاصله این ویدئو پروژکتور از پرده نمایش می بایست بین 0.9 تا 10.9 متر باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه  یک بلندگو 10 واتی دارد. شما می توانید در جدول زیر برخی از مشخصات فنی این دستگاه را مشاهده کنید.

وزن (کیلوگرم) 2.9 کيلوگرم
محل اتصال سقف، زمين
نوع لنز Transparent LCD panel x 3, R/G/B
زوم 1.2 دستی
فاصله کانونی 19.16 تا 23.02 ميلي متر
میزان یکنواختی تصویر از مرکز به کناره 80 درصد
میزان تصحیح ذوزنقه ای عمودی 30 درجه اتوماتیک و دستی
ابعاد (عرضx ارتفاعxطول mm) 252 × 96 × 335 ميلي متر

منو اصلی