نمایندگی تلفن رومیزی در تهران

نمایندگی تلفن رومیزی

با گسترش ارتباط و خطوط مخابراتی، کمتر خانه ای پیدا می شودکه در آن یک تلفن خانگی وجود نداشته باشد. تلفن های خانگی معمولا به دو نوع با سیم و بی سیم موجود می باشند که هر کدام انواع مختلفی دارد.

برندهای مختلفی در حال ساخت تلفن های خانگی هستند که پرآوازه ترین و پرفروش ترین آن ها، برند پاناسونیک می باشد. پاناسونیک در حوزه ساخت تلفن،  مهارت خود را به تمامی افراد به اثبات رسانیده است.

نمایندگی های متعدد زیادی در تمامی شهر ها مشغول به ارائه خدمات و فروش محصولات پاناسونیک پرداخته اند که یکی از آن ها، شرکت ایده آل گستر می باشد که یکی از نمایندگان مجاز پاناسونیک می باشد که زیر نظر اتحادیه در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد.

نمایندگی تلفن رومیزی در تهران

شرکت ایده آل گستر، در حوزه ها و گروه های مختلفی در حال فعالیت می باشد که عبارتند از:

  • گروه فنی و تعمیرات
  • گروه مشاوره و پشتیبانی
  • گروه فروش و بازاریابی
  • گروه IT
  • گروه آموزش

شما می توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری از خدمات هر کدام از این واحد ها بهره ببرید. بهترین فرآیند خرید در این شرکت به این صورت است که شما در ابتدا با واحد مشاوره پس از مشورت کردن لیستی از محصولاتی که می تواند جواب گوی نیاز های شما باشد را از این واحد دریافت کنید.

پس از انتخاب خود از این لیست می توانید به دو ضورت حضوری و غیر حضوی با این واحد ارتباط برقرار کنید و کالای خود را از کارشناسان فروش ما خریداری کنید.

پس از خرید محصول مخابراتی از این شرکت، شما می توانید از واحد فنی شرکت ایده آل گستر درخواست اعزام نیرو برای نصب و برنامه ریزی کنید. گروه فنی متخصصان خود را برای برنامه ریزی دستگاه شما اعزام خواهد کرد.

شما می توانید با مراجعه به تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا، پلاک 11 واحد 3 مراجعه کنید و یا با شماره 02181010 تماس برقرار کنید تا از خدمات این شرکت بهره کافی را ببرید.

منو اصلی