قابلیت ویدئو پروژکتور PT-EW650

برخی از ویژگی های ویدئو پروژکتور PT-EW650

ویدئو پروژکتور PT-EW650 یکی از ویدئو پروژکتور های میان رده برند پاناسونیک می باشد که به عنوان یک ویدئوپروژکتور HD شناخته می شود. این نوع از ویدئوپروژکتور به علت داشتن روشنایی بالا، مناسب برای مکان های روشن نظیر کلاس های درس، دانشگاه و اتاق جلسات می باشد. روشنایی این نوع از ویدئو پروژکتور برابر با 5800 انسی لومنز می باشد. به این نکته دقت داشته باشید که هر ویدئو پروژکتوری که میزان روشنایی آن بیش از 5000 انسی لومنز باشد برای مکان هایی با روشنایی بالا مناسب می باشد.

اگر دقت کرده باشید، برای اینکه بخواهیم تصویری با اندازه ای بزرگتر ایجاد کنیم می بایست فاصله ویدئو پروژکتر را از پرده نمایش افزایش دهیم. این ویدئو پروژکتور به علت داشتن این حجم تابشی از روشنایی به راحتی می تواند تصویری با ابعاد بزرگ را برای شما به نمایش بگذارد. (ابعادی به اندازه 40 تا 400 اینچ)

با توجه به رزولیشن این دستگاه که برابر با 1280*800 می باشد، برای پخش اسنادی نظیر پاورپوینت مناسب است. لازم به ذکر است که این ویدئو پروژکتور قابلیت اتصال به سقف و زمین را نیز دارد.

یکی دیگر از قابلیت های خوب این ویدئوپروژکتور طول عمر لامپ آن می باشد. در حالت معمول طول عمر لامپ این نوع از ویدئو پروژکتور برابر با4000 ساعت می باشد ولی قابل ذکر است که در حالت ECO یعنی در واقع همان حالت صرفه جویی در مصرف برق می تواند طول عمر آن به 5000 ساعت می رسد. از آنجا که این ویدئو پروژکتور برای محیط های روشن طراحی شده است اگر کمی از روشنایی محیط بکاهیم، در حالت ECO کیفیت تصویر نیز ضربه ای نخواهید دید. شما می توانید در جدول زیر برخی از ویژگی های فنی این دستگاه ویدئو پروژکتور را مشاهده کنید.

ویژگی های فنی ویدئوپروژکتور PT-EW650
ابعاد ۳۹۸٫۳ × ۱۴۵٫۷ × ۴۹۸ میلی متر
وزن ۹ کیلوگرم
محل اتصال سقف , زمین
نسبت کانونی ۱٫۶ تا ۲٫۲
فاصله کانونی ۱۷٫۱ تا ۳۱٫۷ میلی متر
نوع لامپ ۳۲۰ وات UHM
طول عمر لامپ ۴۰۰۰ ساعت
طول عمر لامپ در حالت ECO ۵۰۰۰ ساعت
روشنایی ۵۸۰۰ لومن
سایز نمایشگر ۴۰ تا ۴۰۰ اینچ

منو اصلی