قابلیت های تلفن KX-HDV430

تلفن SIP چیست؟

پاناسونیک جزء برندهای پرآوازه در حوزه ساخت تلفن به شمار می رود که تقریبا همگی افراد یا با محصولات آن کار کرده اند و یا نام آن را شنیده اند. برند پاناسونیک تلفن های متنوعی را با قابلیت های بسیاری ساخته است که دراین میان ما می خواهیم درباره تلفن KX-HDV130 صحبت کنیم.

تلفن KX-HDV430 یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین تلفن های برند پاناسونیک به شمار می رود. قبل از شروع توضیحات این تلفن گذری به تلفن های SIP و قابلیت های آن ها بزنیم.

تلفن SIP به چه تلفن هایی ابلاغ می شود؟

به عبارت ساده، یک تلفن SIP ، تلفنی است که با استفاده از استاندارد باز “SIP” برای راه اندازی و مدیریت تماس های تلفنی از آن استفاده می شود. صدای واقعی بر روی یک شبکه مبتنی بر IP با استفاده از یکی دیگر از استاندارد باز به نام “RTP” انتقال پیدا می کند. از آنجا که این پروتکل ها به طور عمومی VoIP (پروتکل صدای بیش از اینترنت) نامیده می شود .

SIP مخفف پروتکل آغاز جلسه است که یک پروتکل ارتباطی برای ادغام جلسات ارتباطی چندرسانه ای است. تلفن های SIP همانطور که در بالا اشاره شد، تحت عنوان VoIP (Voice over Internet Protocol) شناخته می شوند، تلفن های IP (پروتکل اینترنت) هستند که ارائه کننده خدمات اینترنت شما را قادر می سازد تا قابلیت های اولیه تلفن را با وب، ایمیل، چت آنلاین و بیشتر از طریق شبکه IP برقرار کند.

سوال»  آیا تلفن های معمولی با سیستم VoIP می توانند کار کنند؟

پاسخ» کاملا! با آداپتور VoIP اتصال هر دو اترنت و تلفن سنتی خود، آن را مانند یک تلفن SIP استاندارد عمل می کند.

تلفن KX-HDV430 ، یکی از تلفن های IP دار محسوب می شوند که شما می توانید با استفاده از آن یک تماس تصویری برقرار کنید اما به این شرط که مخاطبی که با آن تماس می گیرید هم این نوع از تلفن را داشته باشد. تلفن SIP پاناسونیک KX-HDV430 دارای 2 اکانت sip با صفحه نمایش 132*64 پیکسلی و دو پورت شبکه اترنت می باشد و از قابلیت Poe و کیفیت صدای HD پشتیبانی می نماید.شما می توانید در جدول زیر برخی از مشخصات این دستگاه تلفن را مشاهده کنید.

 ویژگی تلفن
تکنولوژی تلفن تلفن sip
نوع تلفن تلفن رومیزی
تعداد داخلی SIP  2 اکانت
صفحه نمایش 132*64 پیکسل
کلید قابل برنامه ریزی 2 کلید
پورت شبکه دو پورت
سرعت پورت شبکه 10/100mbps
قابلیت POE )تغذیه از طریق شبکه( دارد
نمایش شماره تماس گیرنده دارد
اسپیکر دارد
دفترچه تلفن 500 شماره ای
پورت هدست RJ9
ابعاد تلفن 148 در165 در 167 میلی متر
وزن تلفن 691 گرم

منو اصلی