دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SFN631L

معرفی دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SFN631L

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SFN631L از سری دوربین های محیط داخلی است و با توجه به عدم مقاومت آن در برابر گرد و غبار و آب نمی توان در محیط های خارجی از آن استفاده کرد. این دوربین مداربسته سری 6 جدیدترین تولیدات پاناسونیک است که به آن i-PRO  نیز می گویند. نسل جدید پردازنده UniPhier® LSI و 60 فریم بر ثانیه در in1080p در این سیستم به کار گرفته شده است.

این پلتفرم جدید دارای تکنولوژی پیشرفته سوپر دینامیکی است که دامنه وسیعی از امکانات پویای گسترده (تا 133 دسی بل) را به نمایش می گذارد، که عملکرد فوق العاده را حتی در شرایط نورپردازی پرتنش و چالش برانگیز ارائه می دهد. لنز جدید با عملکرد کنترل دیافراگم بهترین تمرکز را در هر محیطی به اجرا می گذارد.

SFN631L توانایی این را دارد که به طور همزمان 4 جریان H.264 را رمزگذاری کند و حساسیت فوق العاده بالا را در شرایط نور کم ایجاد می کند که ویدئو رنگی قابل استفاده را در نور کمتری نسبت به 0. 101 پیکسل ایجاد می کند. رزولوشن فوق العاده بالا در Full HD / 1،920×1080 ایجاد شده که این امکان توسط حسگر حساس MOS به وجود آمده است.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SFN631L

تکنولوژی های پیشرفته Super Dynamic و ABS (Adaptive Black Stretch) دارای دامنه پویای 133 دسی بل در مقایسه با دوربین های معمولی است. چند فرآیند NR و 3D-DNR باعث کاهش نویز در شرایط مختلف می شود.

پشتیبانی از کارت حافظه دو تایی SDXC / SDHC / SD SDHC / SD برای ضبط دستی (H.264 / JPEG)، ضبط زنگ (H.264 / JPEG) و پشتیبان گیری بر روی قطعی شبکه (H.264 / JPEG) تعبیه شده است.

با استفاده از LED های IR (تا 100 فوت) امکان ضبط تصاویر با صفر لوکس نیز فراهم است. چراغ های IR دارای زاویه دید وسیع  است که روشنایی مناطق را فراهم می کند تا به راحتی چهره ها را تشخیص دهند.

فن آوری VIQS (کیفیت تصویر متغیر در منطقه مشخص شده) اجازه می دهد تا هشت منطقه برای حفظ کیفیت تصویر بالاتر تعیین شود. در حالی که در مناطق دیگر کیفیت تصویر را کاهش می دهد، که باعث کاهش اندازه فایل های تصویر و نرخ بیت خواهد شد.

منو اصلی