تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG4741

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG4741

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG4741 یکی از یا کیفیت ترین مدل های این برند است که دارای یک گوشی بیسیم است و قابلیت پشتیبانی از یک خط شهری را دارد. این تلفن می تواند تا سقف 6 گوشی بیسیم ارتقا یابد و بین بیسیم ها نیز قابلیت اینترکام یا تماس داخلی رایگان برقرار است.

فناوری DECT 6.0 Plus که برای برقراری ارتباطات تلفنی در این دستگاه به کار گرفته شده است دارای فرکانس 1.9 گیگاهرتز است و می تواند تماسی امن و بدون احتمال استراق سمع را برایتان فراهم کند. برد این تلفن نیز نسبت به سایر مدل ها دارای 20% افزایش برد است.

این تلفن دارای منشی تلفنی تمام دیجیتال است اگر مخاطبی با شما تماس بگیرد و پس از چند بوق شما پاسخگو نباشید تلفن روی پیغامگیر رفته و می تواند تا 18 دقیقه پیغام را ضبط کند.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG4741

برد گوشی در فضای داخلی ۶۰ متر و در فضای باز حدود ۳۰۰ متر است که محدوده دسترسی خوبی به در بین بیسیم ها به شمار می آید و بردی خانگی محسوب می شود.

کالر آی دی گویا به کمک فن آوری تبدیل متن به گفتار می تواند اطلاعات تماس گیرنده را در سراسر خانه اعلام کند تا در هر جای خانه که هستید متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته. این سیستم می تواند به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی اطلاعات تماس گیرنده را اعلام کند.

شما می توانید گوشی را بر اساس اختیار خود برنامه ریزی کنید. برای مثال، قبل از اینکه به خواب بروید، تلفن را به حالت Silent Mode تنظیم کنید تا در مدت زمان خواب آرامش در خانه برقرار باشد.

قابلیت های تلفن بیسیم مدل KX-TG4741:

  • دارای دو گوشی تلفن بیسیم
  • امکان ارتباط داخلی بین گوشی و پایه
  • دارای Caller ID گویای تک سیستم
  • تنظیم زنگ های مختلف برای شناسایی تماس گیرنده
  • امکان ذخیره ۵۰ حافظه شماره تلفن و نام
  • امکان مکالمه توسط پایه دستگاه

منو اصلی