تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD223

معرفی گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD223

برای خرید تلفن های خانگی ابتدا باید شناخت کافی نسبت به نیاز های خود از تلفن داشته باشید، به طور مثال اگر بیشتر مواقع در منزل نیستید بهتر است تلفنی تهیه کنید که دارای منشی تلفنی باشد تا تماس هایتان را از دست ندهید. اگر منزل بزرگی با تعداد افراد زیاد دارید بهتر است از تلفن های چند گوشی استفاده کنید تا هم بتوانید با اعضای خانه به طور رایگان ارتباط داشته باشید و هم بتوانید در هر جای خانه دسترسی خوبی به تلفن ها داشته باشید.

گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD223 دارای سه گوشی بیسیم است که یک پایه اصلی دارد و دو پایه دیگر برای شارژ گوشی های بیسیم به کار می روند. بر روی پایه ی اصلی این گوشی بیسیم، کلید هایی برای مدیریت و ناوبری بین پیغام های ضبط شده تعبیه شده است. علاوه بر این یک ال ای دی قرمز رنگ کوچک روی این تلفن تعبیه شده که تعداد پیغام های ضبط شده توسط تلفن را در یک نگاه نشان می دهد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD223

با تنظیم گوشی تلفن بیسیم خود روی حالت سایلنت یا بی صدا، در زمان های دلخواه از سکوت و آرامش لذت ببرید در حالی که گوشی هایی که در اتاق های دیگر قرار دارند را می توانید روی زنگ تنظیم کنید تا افراد دیگر خانه پاسخگو باشند.

فقط دکمه اختصاصی ECO را فشار دهید تا خروجی سیگنال و مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش یابد. با کاهش مصرف، احتیاج به شارژ پیاپی از بین می رود و باتری عمر مفید بیشتری می کند.

این تلفن، دارای فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز است و می تواند تماسی امن و بدون احتمال استراق سمع را برای شما فراهم کند. این فناوری با سایر فرکانس های دستگاه های بیسیم تداخل نخواهد داشت. همچنین برد این تلفن نیز نسبت به سایر مدل ها افزایش یافته است و با آزادی عمل بیشتری می توانید از آن استفاده کنید.

  • بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0
  • سازگار با محیط زیست
  • دارای استاندارد TIA1083 و سازگاری با سمعک
  • قابلیت Voice Mail
  • سیستم منشی تلفنی 15 دقیقه ای

منو اصلی