نمایندگی پاناسونیک در افسریه

نمایندگی پاناسونیک در تهران

پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تاسیس شد. این شرکت، در طول سال‌ های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف بزرگترین شرکت ‌های جهان شناخته می‌ شود.

فروشگاه ایده آل گستر با دارا بودن پرسنل مجرب، متخصص و متعهد، در صدد فراهم سازی محل و بستری امن، مناسب و یکتا برای ارائه و فروش محصولات اصلی و اورجینال پاناسونیک و لوازم جانبی آن است. تلفن بیسیم، تلفن رومیزی، دستگاه فکس، ویدئوپروژکتور، دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه از جمله محصولات موجود در شرکت ایده آل گستر می باشد.

شما می توانید با بخش مشاوره خرید این شرکت تماس بگیرید و پس از گرفتن مشاوره های لازم از کارشناسان، با مراجعه حضوری و همچنین ثبت سفارش تلفنی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کرده و خریدی ایمن را تجربه نمایید.

نمایندگی پاناسونیک در افسریه

مرکز تعمیرات ایده آل گستر به پشتوانه تخصص و مهارت بالای کارشناسان خود، بالاترین سطح کیفی تعمیرات را به کاربران ارائه می دهد. بی شک تجربه، پشتکار و خلاقیت، هوشمندی، تخصص، دانش و نوآوری، خصیصه‌ تک تک مهندسان فعال در نمایندگی پاناسونیک در تهران است که به نوبه ی خود توانسته اند در حوزه ی فعالیت های مورد نظر، به سطح مطلوبی از دانش و مهارت دست یابند و حتی الامکان در بهینه سازی دستگاه های اداری موجود در کشور کوشا باشند.

در هر حال کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات پاناسونیک،شرکت ایده آل گستر آمادگی ارائه خدمات در سطوح مختلف را دارا هستند و می توانند اشکالات مختلف ایجاد شده در دستگاه های پاناسونیک را به بهترین نحو رفع و برطرف سازند.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت مشاهده هرگونه عیب و اختلال در هریک از دستگاه های اداری به مرکز تعمیرات پاناسونیک مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنید.

مرکز تعمیرات شرکت ایده آل گستر در راستای حفظ و پیاده سازی اصول مشتری مداری، اهتمام ویژه ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر و ترمیم، بر اساس نرخنامه مصوب و مبتنی بر استانداردهای جهانی به هموطنان گرامی دارد.

منو اصلی