نمایندگی پاناسونیک در پیروزی

نمایندگی پاناسونیک در تهران

شرکت ایده آل گستر در مرکز تخصصی تعمیر پاناسونیک با داشتن بیش از ده ها تعمیرکار متخصص و با تجربه در سراسر استان تهران و ایران آماده خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به شما است.

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌ مجاز ایده آل گستر مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه هستند که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر دستگاه های پاناسونیک شما خواهند بود. پیشرفته ترین تجهیزات در این مجموعه جهت تعمیر دستگاه های مشتریان به کار گرفته می شود. به همین جهت به جرأت می ‌توان گفت مهندسان و کادر فنی این مرکز، از معدود مجموعه ‌های تخصصی هستند که قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه تعمیرات پاناسونیک می باشند.

نمایندگی پاناسونیک در پیروزی

در مرکز فروش این شرکت، کارشناسان واحد فروش آماده ارائه مشاوره برای خرید مناسب ترین دستگاه به شما هستند. شما می توانید با معرفی نیاز های خود به کارشناسان از آن ها پیشنهاد دریافت کنید و در صورت انتخاب خرید را به صورت تلفنی ثبت کنید تا محصول برای شما ارسال شود.

تحویل محصولات در تهران بین یک تا دو ساعت زمان می برد و در سراسر ایران طی مدت زمان 48 ساعت تحویل مشتری خواهد شد. شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک در تهران، همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی خوش‌ نام، تمامی تلاش و توان خود را به ‌کار گرفته است تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش ثابت ‌قدم و مستحکم باشد.

همه ی محصولات خریداری شده توسط مشتریان دارای یکسال گارانتی است و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز برای محصولات پشتیبانی می شود. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه ی فروش و سرویس ‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

منو اصلی