نمایندگی پاناسونیک در تهرانپارس

نمایندگی پاناسونیک در تهران

پاناسونیک از جمله نام هایی است که از گذشته تا به امروز، همراه بسیاری از ما بوده است و کمتر کسی هست که ادعا کند تا به حال نام این شرکت را نشنیده است. پاناسونیک با محصولات با کیفیت خود همواره در زندگی مدرن ما حضور داشته و با گذشت زمان و رشد تکنولوژی، محصولات جدید و به روز را به زندگی ما آورده است. طیف محصولات تولید شده توسط این کمپانی بسیار گسترده است به طوری که از دستگاه های اداری، امنیتی و خانگی را در بر می گیرد.

نمایندگی پاناسونیک در تهران، شرکت ایده آل گستر ارائه دهنده کلیه خدمات و سرویس های مورد نیاز به کاربران دستگاه های پاناسونیک، در دو حوزه فروش، تعمیرات می باشد. این مرکز یکی از این نمایندگی های مجاز است که عرضه کننده محصولات امنیتی، اداری و مخابراتی پاناسونیک در سطح بازار ایران است.

نمایندگی پاناسونیک در تهرانپارس

نمایندگی پاناسونیک با تجهیز مجموعه خود به امکانات پیشرفته ی فروش و تعمیر ارائه دهنده ی بالاترین سطح کیفی خدمات در این دو حوزه بوده و توانسته است با تلاش های پیوسته و مداوم کارشناسان برجسته، به عنوان یکی از مراکز پیشرو در حوزه ‌های فروش و تعمیرات پاناسونیک مطرح گردد. این مرکز پیشرفته ‌ترین امکانات روز دنیا را در اختیار متخصصان خود قرار داده‌است تا با ارائه ی برترین و با کیفیت ‌ترین محصولات و خدمات پس از فروش، رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب کنند.

فروش محصولات پاناسونیک در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می پذیرد که بر ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه ها مسلط بوده و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های پیش از خرید را ارائه می نمایند.

شركت پاناسونیک با فراهم كردن بستری مناسب برای كيفيت هرچه بیشتر توليد و نحوه بكارگيری بخش عمده ای از اين محصولات همواره طی چند دهه اخير جزء پيشتازان اين حوزه بوده است و جزو محبوبترین و شناخته شده ترین شرکت ها در تولید دستگاه های اداری است.

منو اصلی