نمایندگی پاناسونیک در شمال تهران

نمایندگی پاناسونیک در تهران

شرکت پاناسونیک فعالیت ‌های خود را در بیشتر کشورهای دنیا پیش برده و محصولات خود را حول 160 کشور به فروش می ‌رساند. این شرکت در سال 1918 میلادی در اوساکای ژاپن تأسیس شد و هم اکنون یکی از بزرگترین غول های تولید کننده لوازم الکترونیکی در جهان است.

در ایران نیز این برند و کالاهای ارائه شده آن، مشهور و شناخته شده است، به صورتی که خانواده های ایرانی دست کم یکی از محصولات این برند را خریداری و استفاده کرده اند.

نمایندگی پاناسونیک در تهران، شرکت ایده آل گستر این افتخار را دارد که در زمینه ی ارائه محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش، آماده همکاری و عقد قرارداد با شرکت ها، ارگان ها، نهادهای دولتی و فروشگاه ها است.

نمایندگی پاناسونیک در شمال تهران

نمایندگی پاناسونیک همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی سرشناس تمامی تلاش و توان خود را به ‌کار بسته تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در بخش فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خدمات خود را ارائه دهد.

ایده آل گستر نمایندگی و مرکز تخصصی تعمیرات انواع محصولات مخابراتی، امنیتی و اداری این برند همراه با فاکتور و گارانتی است. نمایندگی پاناسونیک با داشتن کارشناسان مجرب و فنی آماده ارائه خدمات گارانتی و تعمیرات تخصصی محصولات ارائه شده توسط این شرکت است. همچنین در صورت احتیاج به تعویض قطعات، از قطعات اصلی کمپانی پاناسونیک استفاده خواهد شد.

تعمیرگاه مجاز پاناسونیک، با دارا بودن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه مرتبط آماده تعمیر دستگاه شما در کوتاه ترین زمان ممکن است و تمامی قیمت های اخذ شده در این مرکز، قیمت های مصوب اتحادیه مخابرات است.

اگر شما هم به دنبال خرید یکی از محصولات اداری و یا تلفن های خانگی پاناسونیک هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هریک از محصولات پاناسونیک و ویژگی های ساختاری، نرم افزاری و سخت افزاری آنها به شرگت ایده آل گستر مراجعه کنید و جدیدترین محصولات را انتخاب و خریداری کنید.

منو اصلی