نمایندگی پاناسونیک در غرب تهران

نمایندگی پاناسونیک در تهران

پاناسونیک، یکی از معروفترین شرکت های تولید کننده دستگاه های الکترونیکی است که محصولات با کیفیتی را روانه بازار جهانی می کند. این شرکت طراحی مدرن را در دستور کار خود قرار داده است و تمامی محصولات آن طراحی مطابق با تکنولوژی روز دنیا دارند. پاناسونیک در حفظ محیط‌ زیست پیشروی نوآوری خاصی است و در حال ایجاد پروژه ‌های جدید انرژی خورشیدی برای کاهش ردپای کربن است.

شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در تهران از سال 1382 در زمینه واردات و فروش محصولات و لوازم پاناسونیک، با ارائه خدماتی متمایز در امور پشتیبانی و خدمات پس از فروش، بصورت گسترده در کل تهران فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است.

نمایندگی پاناسونیک در غرب تهران

فروشگاه ایده آل گستر با دارا بودن پرسنل مجرب، متخصص و متعهد، در صدد فراهم سازی محل و بستری امن، مناسب و یکتا برای ارائه و فروش محصولات اصلی و اورجینال پاناسونیک و لوازم جانبی آن است. تلفن بیسیم، تلفن رومیزی، دستگاه فکس، ویدئوپروژکتور، دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه از جمله محصولات موجود در شرکت ایده آل گستر می باشد.

شرکت ایده آل گستر با داشتن کادری مجرب و متخصص مشغول به فروش محصولات این برند است و تمامی محصولات خود را همراه با یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. پس از ثبت سفارش تلفنی، در کوتاهترین زمان ممکن می توانید جنس خود را تحویل بگیرید. حداکثر 24 ساعت بعد از تکمیل سفارش در تهران و 48 ساعت در شهرستان ها اجناس این نمایندگی قابل تحویل است. شما می توانید وجه فاکتور خود را پس از تحویل کالا در محل پرداخت نمایید.

در مرکز تعمیرات این مجموعه، با به کارگیری پرسنل مجرب و متخصص، تمام همیت خود را جهت ارائه خدمات تراز اول به کار گرفته است. کلیه تعمیرات در کمترین زمان ممکن و با جلب رضایت کامل مشتری انجام خواهد شد. قطعات استفاده شده در دستگاه ها جهت تعمیر از مطلوب ترین کیفیت و بهترین کارایی برخوردار است.

منو اصلی