نمایندگی پاناسونیک در شرق تهران

نمایندگی برند ژاپنی پاناسونیک

پاناسونیک یک شرکت چند ملیتی الکترونیکی است که در سال 1918 در ژاپن تاسیس شده است. پاناسونیک یکی از شناخته شده ترین برند های لوازم دیجیتالی است که محصولاتش در بیشتر کشور های دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به دنبال تهیه تلفن های پاناسونیک برای منزل یا اداره ی خود هستید، به این نکته توجه داشته باشید که حتما از مراکز مجاز تلفن را باید تهیه کرد. ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک و مرکز مجاز تحت نظارت اتحادیه مخابرات عرضه کننده محصولات برند پاناسونیک به صورت اورجینال است.

نمایندگی پاناسونیک در شرق تهران

شرکت ایده آل گستر در راستای خدمت رسانی به مصرف کننده ایرانی در زمینه فروش و خدمات انواع ماشین های اداری فعالیت دارد و با یک بیش از دهه فعالیت و اخذ نمایندگی برند پاناسونیک و ارائه خدمات گسترده پس از فروش توانسته است گام های موثری در جهت جلب رضایت مشتریان محترم بردارد. تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت ایده آل گستر در ایران همراه با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

نمایندگی پاناسونیک در تهران با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و و مشاوره فروش را به کاربران دستگاه های پاناسونیک ارائه دهد. اختصاص واحدهای تخصصی تعمیرات به هر یک از دستگاه ها و تولیدات پاناسونیک مانند دستگاه سانترال، دوربین مداربسته، تلفن، ویدئوپروژکتور و فکس باعث شده تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه شود. به طوری که تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر قسمت را ارتقاء بخشد.

در قسمت فروش، کارشناسان آماده ارائه هر گونه مشاوره برای خرید محصولات هستند و اگر شما اطلاعات کاملی در مورد محصولات ندارید، تنها با معرفی نیاز های خود می توانید از کارشناسان راهنمایی های لازم را بگیرید تا مناسب ترین دستگاه را انتخاب کنید.

منو اصلی