کمپانی پاناسونیک

نمایندگی کمپانی پاناسونیک

پاناسونیک یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین برند های تولید لوازم الکترونیکی مختلف در جهان است. کمتر کسی را می توان پیدا کرد که نام پاناسونیک به گوشش نرسیده باشد یا از محصولات آن استفاده نکرده باشد.

نمایندگی پاناسونیک در تهران، شرکت ایده آل گستر ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران پاناسونیک به ویژه خدمات مرتبط با تعمیرات است. نمایندگی پاناسونیک با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه‌ های اداری پاناسونیک، متدهای نوینی را برای رفع و برطرف سازی آن ها ابداع ساخته است. ویژگی اصلی کادر فنی نمایندگی تعمیرات پاناسونیک: تخصص، مهارت، پشتکار، تجربه و دانش، خلاقیت، اخلاق مداری و تعهد و احترام به مشتری است.

اگر دستگاه شما در طی مراحل تعمیر به قطعه ای احتیاج داشته باشد، تمامی تجهیزات و قطعاتی که در دستگاه استفاده می شود اصل و اورجینال بوده و هیچ گونه قطعه ی دست دوم و کار کرده در این مرکز استفاده نمی شود

علاوه بر خدمات مربوط به تعمیرات، این شرکت عرضه کننده محصولات برند پاناسونیک در بازار ایران است و تمامی محصولات خود را همراه با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش عرضه می کند.

کمپانی پاناسونیکشرکت ایده آل گستر با در دست داشتن سایتی کامل و جامع به کاربران کمک می کند تا بتوانند امکانات محصولات را بررسی کنند و آن ها را با هم مقایسه کنند.

کاربران گرامی می توانند با توجه به نیاز خود محصول مورد نظرشان را انتخاب نمایند. مطالعه ی ویژگی های یک محصول ، پیش از خرید آن به کاربر کمک خواهد کرد تا محصول مورد نظر را با توجه به نیاز خود و کاربردی که آن محصول دارد تهیه نماید.

تمامی خدمات نمایندگی پاناسونیک ، زیر نظر واحد ( (CRM واحد ارتباط با مشتریان، به دقت کنترل شده و به مدیریت گزارش خواهد شد. هدف این واحد کسب رضایت کاربران و ارائه ی بهترین خدمات می باشد.

منو اصلی