دستگاه های مخابراتی پاناسونیک

نمایندگی دستگاه های مخابراتی پاناسونیک

شرکت پاناسونیک یکی از شناخته‌ شده ‌ترین سازنده ‌های محصولات الکترونیک در ژاپن و دنیا محسوب می شود، تمرکز اصلی شرکت پاناسونیک بر لوازم و دستگاه های الکترونیکی است. کیفیت محصولات پاناسونیک به ‌قدری بالا است که این روزها این شرکت معروفترین تلفن های دنیا را در اختیار دارد که بالاترین میزان فروش در بازار جهانی را دارد.

شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک در تهران با هدف ارائه ‌ی کالاهای اصل برند با کیفیت پاناسونیک با قیمت مناسب و واقعی و با در نظر گرفتن اقتصاد خانواده وارد فضای رقابت شده است. کلیه کالاها در پک اورجینال ارائه می ‌شود و این شرکت تضمین می کند که کالاهای اورجینال را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد و همیشه رضایت مندی مشتریان را سرلوحه کار خود قرار می دهد. کارشناسان فروش شرکت ایده آل گستر آماده ی ارائه ی محصولات خود، به مشتریان در تمامی نقاط کشور می باشند. فروش محصولات موجود در شرکت ایده آل گستر، به دو شکل حضوری و تلفنی انجام می شود که پرداخت در تهران می تواند در محل و پس از تحویل کالا انجام شود.

دستگاه های مخابراتی پاناسونیک

هدف اصلی این شرکت، ایجاد یک تجربه خوب خرید برای تمام مشتریان با هر نوع سلیقه و نگاه می باشد. برای اینکه بتوانید مناسب ترین دستگاه متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده آل گستر تماس بگیرید و راهنمایی و مشاوره های لازم را در این خصوص دریافت کنید. علاوه بر واحد فروش، واحد تعمیرات نیز در این مرکز وجود دارد که پیشرفته ترین ابزار جهت تعمیرات در این واحد موجود است. ذکر این نکته مهم است که هر دستگاه به طور جداگانه در واحد تعمیرات مخصوص به خود عیب یابی و تعمیر خواهد شد که نفرات فنی آموزش دیده و باتجربه به ترمیم دستگاه های شما مشغول هستند.

شما می توانید برای دریافت پشتیبانی با بخش های مختلف شرکت تماس برقرار کنید تلفن ۰۲۱۸۱۰۱۰٫

منو اصلی