محصولات مخابراتی پاناسونیک

محصولات پاناسونیک

برند پاناسونیک از اولین شرکت هایی است که به طراحی و تولید تلفن پرداخت و در طی این سال ها نامی برای خود دست و پا کرده است و در حال حاضر یکی از معروفترین تولیدکنندگان تلفن در دنیا است. کیفیت محصولات ساخته شده توسط این شرکت بسیار بالا است و طراحی آن ها نیز با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیاست.

این شرکت محصولات خود را به اکثر کشور های دنیا صادر می کند که نمایندگی های مختلفی در این کشور ها دارد. شرکت ایده آل گستر، نمایندگی محصولات مخابراتی و امنیتی پاناسونیک است که دستگاه های اداری این شرکت را در سراسر ایران عرضه می کند.

در قسمت فروش شرکت ایده آل گستر کارشناسان خبره آماده ارائه مشاوره برای خرید محصولات مختلف هستند و در قسمت تعمیرات نیز ، مجرب ترین نفرات فنی آماده تعمیر دستگاه های مخابراتی و امنیتی پاناسونیک هستند.

محصولات مخابراتی پاناسونیک

اگر به دنبال تهیه تلفن های پاناسونیک هستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما از مراکز مجاز تلفن را تهیه کنید. ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک و مرکز مجاز تحت نظارت اتحادیه مخابرات عرضه کننده محصولات برند پاناسونیک به صورت اصل است.

شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در تهران یکی از قدیمی ترین نمایندگی های مجاز این برند است. دستگاه های موجود در شرکت کاملا اورجینال است و تمامی محصولات ارائه شده به مشتریان دارای یکسال گارانتی است و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هم برای محصولات پشتیبانی می شود. فروش محصولات موجود در شرکت ایده آل گستر، به دو شکل حضوری و تلفنی صورت می پذیرد. همچنین پرداخت در تهران نیز می تواند در محل و پس از تحویل کالا به وسیله دستگاه پوز انجام شود. در این شرکت جدیدترین محصولات روز تولید شرکت پاناسونیک موجود است و به راحتی می توانید آن ها را خریداری کنید.

آدرس مجموعه: خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا، پلاک 11

منو اصلی