نمایندگی پاناسونیک در تهران

شرکت ایده ال گستر نزدیک به 2 دهه است که نمایندگی پاناسونیک در تهران و ایران را دارد و هر نوع حمایتی و تعمیراتی از دستگاه های پاناسونیک را ارائه می کند.

این شرکت در تمامی واحد های خود به منظور حال رفاه شما مشتریان ارجمند سعی در انجام ارائه بهترین خدمات را می دهد. این شرکت واقع در تهران خیابان مطهری خیابن فجر کوچه ماگنولیا پلاک 11 می باشد.

واحد پشتیبانی شرکت پاناسونیک

پشتیبانی این شرکت به ۲ صورت انجام می پذیرید و ان هم اینگونه است که اگر فردی متقاضی پشتیبانی باشد، شرکت می تواند یا به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری خدمات پشتیبانمی را انجام دهد.لازم به ذکر است که پشتیبانی از محصولات پاناسونیک در این مجموعه مختص به کسانی نمی شود که صرفا فقط از این مجموعه خریداری کرده اند بلکه شامل کسانی می شود که از محصولات پاناسونیک استفاده میکنند. به طور کلی این مجموعه تمامی دستگاه تلفن اعم از بی سیم یا با سیم ، ویدیو پروژکتور ، سانترال، دوربین مدار بسته و انواع دستگاه های فکس را که برند پاناسونیک باشند را تعمیر و پشتیبانی میکند.

تغییر و تحولات ایده ال گسترواحد فنی شرکت پاناسونیک

این شرکت در واحد فنی خود، کارهایی از قبیل تعمیرات و نصب تلفن های بی سیم ، تلفن های باسیم، سانترال و تمامی سیستم های مخابراتی با برند پاناسونیک را انجام میدهد. نرخ هزینه تعمیرات در این مجموعه همان نرخ مصوبه اتحادیه مخابرات است. اگر سیستمی برای تعمیرات تبدیل به این واحد داده شود ابتدا کارشناسان مجموعه عیب یابی کرده و مقدار تخمینی هزینه را به فرد متقاضی اعلام میکنند، اگر وی تمایل به تعمیر سخت افزار موردنظر داشت، انگاه واحد تعمیرات کاره خود را شروع میکند در غیر این صورت جنس مورد نظر به مشتری بازگردانده میشود.

واحد آی تی

شرکت ایده ال گستر دارای ۱۰ سایت می باشد که در این سایت ها این واحد به معرفی شرکت و محصولات پاناسونیک، توضیحات ویژگی محصولات و حتی تازه های تکنولوژی را برای شما دوستان عزیز به اشتراک میگذارد.شما میتوانید با مراجعه به هرکدام از سایت های ما تمامی محصولات پاناسونیک را مشاهده فرمایید و پس از انتخاب محصول مورد نظره خود جهت خرید و مشاوره با واحد پشتیبانی و فروش ما ارتباط برقرار کنید

۰۲۱-۸۱۰۱۰

منو اصلی