نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک

پاناسونیک یکی از بهترین برند های تولید لوازم الکترونیکی است که محصولات آن در تمام دنیا شناخته شده است. مقر اصلی شرکت پاناسونیک در کشور ژاپن است و همه ی محصولات آن تحت لیسانس ژاپن تولید و عرضه می شود.

برند پاناسونیک برترین تولید کننده تلفن در جهان است و بالاترین فروش تلفن بیسیم در سطح جهانی را دارد. حتما شما هم تلفن های بیسیم پاناسونیک را دیده اید یا با آن ها کار کرده اید. کیفیت فوق العاده بالا و طراحی مدرن این تلفن ها با تجهیزات پیشرفته باعث محبوبیت روز افزون این محصولات شده است.

شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک در تهران ، عرضه کننده محصولات مخابراتی، امنیتی و دستگاه های اداری برند پاناسونیک است. این شرکت از سال 82 مشغول به فعالیت در این زمینه است.

نمایندگی پاناسونیک

این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده آماده ارائه مشاوره خرید در زمینه ماشین های اداری است. از جمله محصولات ارائه شده توسط این شرکت دستگاه مرکز تلفن سانترال، تلفن های بیسیم و رومیزی، دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه فکس، ویدئو پروژکتور و … است.

تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت دارای یکسال گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش هستند. امکان سفارش کالا به صورت تلفنی در شرکت ایده آل گستر مهیا است و مشتریان گرامی با ثبت سفارش خود در کوتاهترین زمان ممکن محصول خود را دریافت خواهند کرد. نگران پرداخت هنگام خرید از نمایندگی رسمی پاناسونیک نباشید. شما می توانید وجه فاکتور خود را پس از تحویل کالا در محل به صورت کارت به کارت، ازطریق دستگاه پوز یا به صورت نقدی پرداخت نمایید.

فروش محصولات پاناسونیک با گارانتی رسمی و قیمت روز این شرکت در مجموعه ایده آل گستر انجام می گیرد. فروش جدیدترین محصولات پاناسونیک همراه با اطمینان از اصالت کالا و گارانتی معتبر و قیمت روز را از ما بخواهید.

منو اصلی