دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SF448

معرفی دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SF448

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SF448 دوربین نظارت 360 درجه است که در برابر خرابکاری مقاوم است که برای استفاده در شبکه طراحی شده است و می تواند تحت پوشش محافظ در فضای باز نصب شود. با اتصال آن به شبکه (LAN) یا اینترنت، تصاویر و صدا از دوربین را می توان در یک کامپیوتر نظارت کرد. هنگامی که دوربین در سقف نصب شده است، کل منطقه زیر دوربین به عنوان دو تصویر 180 درجه پانوراما نمایش داده می شود. لکه های نازک که در سمت چپ و راست از تصویر در هنگام استفاده از دوربین 104 درجه افقی عرض WV-SW155 رخ می دهد، در این دوربین امنیتی به وضوح ضبط می شوند. تصاویر در تمام چهار جهت از محل نصب دوربین در یک صفحه نمایش داده می شود.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SF448

شما می توانید با کلیک بر روی زمینه های درون تصاویری که می خواهید ببینید، یک تصویر 360 درجه فیش آی در یک سمت صفحه نمایش را نمایش دهید و به مکان هایی که می خواهید مشاهده کنید فقط با کلیک روی آن حرکت کنید.

با استفاده از سنسور 3.1 مگاپیکسل، تصاویر 1920 در 1080 در چند جریان H.264 و JPEG ارائه می شود. این دوربین مداربسته با استفاده از تکنولوژی Super Dynamic برای ارائه دامنه پویا 128x برای تصاویر با کیفیت بالا در شبانه روز و در شرایط مختلف می باشد. تشخیص چهره به دوربین مداربسته اجازه می دهد تا فوکوس را برای ضبط یک فرد در شات تنظیم کند و در صورت استفاده از یک ضبط کننده سازگار، اطلاعات XML باعث تشخیص زنگ هشدار می شود. کیفیت تصویر متغیر در منطقه مشخص شده (VIQS) یک نوآوری در محدوده هوشمند HD است، که اجازه می دهد دوربین وضوح بالاتر تنها در مناطق مشخص شده تصویر را حفظ کند و کیفیت تصویر در سایر مناطق کم شود تا حجم تصاویر پایین تر بیاید و نیاز به پهنای باند بیشتری برای انتقال تصاویر نباشد.

منو اصلی