تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD320

معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD320

برند پاناسونیک از معروفترین برند های تولید کننده محصولات مخابراتی است که در تمام دنیا شناخته شده است و محصولات این شرکت از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند. ظاهر این تلفن بسیار زیبا و شیک است، این تلفن علاوه بر زیبایی ظاهری که در نگاه اول کاربر را جذب می کند کیفیت تماس را نیز به ‌ارمغان می ‌آورد.

کمتر کسی پیدا می شود که نام این برند را نشنیده باشد یا از محصولات آن استفاده نکرده باشد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD320 یکی از مدل های با کیفیت این برند است که دارای یک گوشی بیسیم است و قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری است.

این تلفن دارای سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال است که می تواند پیغام های شما را در صورت عدم پاسخگویی شما ضبط کند. ظرفیت ضبط پیغام این تلفن 30 دقیقه است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD320شما می توانید حداکثر 120 شماره را به دفترچه تلفن گوشی اضافه کنید و موارد مورد نظر را با نام در دفترچه تلفن جستجو کنید. این دستگاه دارای دو عدد باطری AAA است که از نوع Ni-MH است.

همچنین این تلفن مجهز به گوشی یاب است که اگر شما گوشی بیسیم را در شعاع برد آن گم کنید می توانید به وسیله پایه تلفن آن را پیدا کنید . برد این تلفن در فضای داخلی تا شعاع 50 و در فضای خارجی تا شعاع 300 متر است که برد قابل قبولی در تلفن های بیسیم محسوب می شود . اطلاعات تماس گیرنده شناسه یا هر تماس گیرنده ناخواسته را در فهرست تلفن تماس تلفنی خود ذخیره کنید تا بتوانید تماس های مزاحم آینده را از بین ببرید.

گوشی تلفن بی سیم D320 پاناسونیک دارای صفحه نمایش بزرگ جهت نمایش اطلاعات مورد نیاز شامل لیست تماس ها، میزان شارژ باتری و انجام تنظیمات مربوط به دستگاه می باشد. این تلفن قابلیت نمایش شماره های دریافتی را تا ۵۰ شماره دارا می باشد .

منو اصلی